اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

بتن رنگی طراحی و ساخته شد

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از تولید بتن رنگی توسط شرکت موج بتن، از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این شهرک خبر داد.

بتن رنگی طراحی و ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی، محمود شیخ زین‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: محصولات شرکت دانش بنیان موج بتن برای نخستین بار به روش نوین در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید شده و دارای ثبت اختراع به شماره 64هزار و  876 است.

وی با بیان اینکه رنگ‌های به کار رفته در این محصولات از نوع رنگ‌های معدنی است که در برابر نور خورشید، یخبندان و تغییر درجه حرارت بسیار مقاوم هستند، افزود: این محصولات از لحاظ مقاومت، تنوع رنگ و قیمت تمام شده با محصولات مشابه قابل رقابت است.

شیخ زین‌الدین بتن رنگی را به روش ویبره‌ای در دو مدل تمام رنگ و دو لایه دانست و ادامه داد: بتن رنگی با استفاده از سنگدانه‌های رنگی تولید شده که این امر پایداری رنگ بتن را در برابر اشعه نور خورشید تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: تولید مبلمان شهری پیش ساخته رنگی، تولید دکوراسیون داخلی و تولید دیوارهای پیش ساخته رنگی از مهمترین کاربردهای بتن رنگی تولید شده است.

انتهای پیام/63007/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول