اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

25 فعال صنعت ساختمانی تجلیل می‌شوند

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: 10 تیر ماه سال جاری 25 فعال صنعتی در زمینه صنعت ساختمانی در قم معرفی و تجلیل می‌شوند.

25 فعال صنعت ساختمانی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، میثم اشعریین امروز در نشست خبری که در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد با اشاره به برپایی جشنواره برترین‌های صنعت ساختمان در استان قم اظهار کرد: برای برپایی این جشنواره یک کار علمی آغاز شده و بر اساس معیارهای مدیریتی انتخاب‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جشنواره برترین‌ها هر سال به معرفی و تجلیل از یک صنعت می‌پردازد، گفت: این جشنواره امسال به معرفی و تجلیل از برترین‌های صنعت ساختمان اهتمام دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم زمان برگزاری این جشنواره را 10 تیرماه سال جاری ذکر کرد و بیان داشت: بیش از 200 شرکت فعال در زمینه صنعت ساختمانی برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در شاخص‌های گوناگون، 25 شرکت به عنوان برترین‌ها با ارزیابی و داوری 14 سازمان و نهاد گوناگون انتخاب شدند.

اشعریین گفت: حامیان و ارزیابان این جشنواره دانشگاه قم، سازمان استاندارد، نظام مهندسی، شهرداری، ‌دانشگاه قم، دانشگاه پیام نور، اتاق بازرگانی و انجمن شرکت شهرک‌های ساختمانی، انبوه سازان و بنیاد مسکن محسوب می‌شوند که مهم‌ترین حامی این جشنواره شرکت شهرک‌های صنعتی است.

در ادامه این نشست،‌ محسن حیدری دبیر جشنواره برترین‌های صنعت ساختمان در استان قم هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه رقابت سالم و اعمال روش‌های تشویقی برای ارتقای کیفی در صنعت ساختمان ذکر کرد.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول