اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی جالب توجه

خردسالان مهدیشهری گواهینامه انس با قرآن دریافت کردند

26 نفر از خردسالان مهدیشهری در اقدامی جالب توجه گواهینامه انس با قرآن دریافت کردند.

خردسالان مهدیشهری گواهینامه انس با قرآن دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از اعطای گواهینامه پایان دوره فرهنگ‏سازی انس با قرآن کریم به 26 نفر از خردسالان این شهر خبر داد.

یدالله رضاپور افزود: به همه قرآن‏آموزان خردسال و پیش‏دبستانی که در دوره فرهنگ‏سازی انس با قرآن شرکت کرده بودند، گواهینامه پایان دوره اعطا شد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: 26 نفر از قرآن‏آموزان خردسال و پیش‏دبستانی مهدیشهری سال گذشته در دوره پایان دوره فرهنگ‏سازی انس با قرآن شرکت کرده بودند.

رضاپور در بخش دیگری با اشاره به فضائل کتاب آسمانی قرآن کریم  اظهار داشت: مولاعلی (ع) در خطبه 176 نهج‏البلاغه می‏فرمایند که پس درمان خود را از قرآن بخواهید و در سختی‏ها از قرآن یاری بطلبید که در قرآن درمان بزرگ‏ترین بیماری‏ها یعنی کفر و نفاق و سرکشی و گمراهی است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: در جایی دیگر حضرت علی(ع) می‏فرمایند، به وسیله قرآن خواسته‏های خود را از خدا بخواهید و به خدا روی آورید و به وسیله قرآن از خلق خدا چیزی نخواهید زیرا وسیله‏ای برای تقرب بندگان به خدا بهتر از قرآن وجود ندارد.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول