اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

بانک مهر اقتصاد نیل به سمت بانکداری بدون ربا داشته است

نماینده ولی فقیه استان اصفهان در آیین گشایش شعبه هاتف عنوان کرد بانک مهر اقتصاد، در راستای اعطای تسهیلات و نیل به سمت بانکداری بدون ربا عملکرد مطلوبی داشته است.

بانک مهر اقتصاد نیل به سمت بانکداری بدون ربا داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه استان اصفهان، مدیرکل شعب استان، در میان جمع کثیری از مشتریان، شعبه هاتف در چهارراه شکرشکن افتتاح و به بهره‌برداری رسید و آیین گشایش شعبه هاتف در حالی آغاز شد که مدیرکل و مدیران ستاد بانک مهر اقتصاد استان، طی جلسه‌ای با امام جمعه اصفهان دیدار و از رهنمودهای وی در مورد بانکداری بدون ربا بهره‌مند شدند.

در ابتدای این جلسه، امام جمعه اصفهان در ارتباط با عقود اسلامی نظیر جعاله، مضاربه، فروش اقساطی، مشارکت صحبت کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: بانک‌ها در واقع یک شرکت تجاری هستند، در صورتی که با منابعی که در اختیار دارند کار کنند و سود آن را به صورت شرعی و عادلانه تقسیم کنند، ربایی صورت نگرفته و از نظر اسلام حلال و مستوجب پاداش است. 

در ادامه حمید نوری گزارشی مختصر از عملکرد و وضعیت شعب این استان ارائه نمود و گفت: در حال حاضر تمامی اطلاعات شعب بانک مهر اقتصاد سراسر کشور به مرکز دیتا سنتر مستقر در این استان متصل است و از این مرکز مدیریت و هدایت می‌شود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن اصفهان در کریدور مرکزی کشور، وجود این پهنای باند در اصفهان یک ظرفیت ویژه به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: امسال هیئت وزرا و بانک مرکزی مقرر کردند، صندوق‌های قرض الحسنه و صندوق مهر امام رضا(ع) در سراسر کشور بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار دهند، این در حالی است که بانک مهر اقتصاد  این میزان پرداخت تسهیلات را فقط در سطح استان اصفهان برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/63001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول