اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور انجام شد

تجلیل از فعالیت‏های مؤثر فرهنگی در صنعت برق سمنان

در همایش مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور، از فعالیت‏های مؤثر فرهنگی در صنعت برق سمنان تجلیل شد.

تجلیل از فعالیت‏های مؤثر فرهنگی در صنعت برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در چهارمین همایش مسئولین فرهنگی صنعت برق کشور که صبح امروز برگزار شد، از اقدامات، برنامه‏ها و فعالیت‏های فرهنگی شرکت توزیع برق استان سمنان به عنوان شرکت برتر در این زمینه قدردانی به عمل آمد.

در مراسم تجلیل از فعالان بخش‏های فرهنگی و دینی که در این همایش به اجرا درآمد، مسئولان امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، شرکت توانیر و کلیه دبیران و مسئولان فرهنگی شرکت‏های صنعت برق کشور حضور داشته و از مدیرعامل و دست‏اندرکاران فرهنگی صنعت توزیع برق سمنان تقدیر شد.

در بخشی از تقدیرنامه حجت‏الاسلام احمد شیخی، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر خطاب به سیدمحمد موسوی‏زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان آمده است: تلاش بی‏شائبه شما و همکاران در امور فرهنگی و دینی در سال 91 با امکانات موجود در آن شرکت ستودنی است؛ بر خود لازم می‏دانم از زحمات و تلاش‏های موثر جناب‏عالی و کارکنان دست‏اندرکار امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق سمنان صمیمانه تقدیر کنم.

گفتنی است؛ دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی، تجلیل از فعالان امر نماز، اجرای جشنواره قرآنی، جشن عبادت فرزندان همکار، تکریم کلیه مناسبت‏های ملی و مذهبی، تجلیل از ایثارگران، بهره‏مندی از نرم‏افزارهای فرهنگی، اجرای دوره‏های آموزشی، فرهنگی و ... از جمله مهم‏ترین اقدامات فرهنگی و ارزشی این شرکت در سال گذشته به شمار می‏رود.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول