اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس مرکز فنی‎و‎حرفه‌ای شهرستان ایجرود

برنامه‌های تابستانی فنی‌وحرفه‌ای شهرستان ایجرود تشریح شد

رئیس مرکز فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: کلاس‌های کارور فتوشاپ در 16 شهریور ماه جاری در فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود آغاز می‌شود.

برنامه‌های تابستانی فنی‌وحرفه‌ای شهرستان ایجرود تشریح شد

محمدحسین پیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های تابستان فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس اتوماسیون اداری درجه دو از 17 تیر ماه جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره تا 12 مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اتوماسیون اداری درجه دو به صورت یکسره برای مردان در سعیدآباد اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود به زمان آغاز کلاس رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SSP اشاره کرد و افزود: این کلاس در 13 مرداد ماه جاری آغاز و تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این دوره به صورت یکسره برای مردان در سعیدآباد اجرا خواهد شد.

پیری به کلاس‌های مربوط به رشته رایانه در فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس رایانه کار ICDL درجه دو در 27 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی زمان پایان این دوره را سوم مهر ماه جاری اعلام کرد و اذعان داشت: کلاس رایانه کار ICDL درجه دو به صورت یکسره برای مردان اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کلاس اتوماسیون اداری درجه دو نیز در ششم مرداد ماه جاری آغاز می‌شود، گفت: این دوره تا 13 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این دوره به صورت یکسره برای بانوان در کوسه‌لر اجرا می‌شود.

پیری با بیان اینکه کلاس کارور فتوشاپ در 16 شهریور ماه جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس هشتم مهر ماه است.

وی اضافه کرد: این دوره در نوبت صبح ویژه بانوان اجرا می‌شود.

رئیس مرکز فنی‏‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود به آغاز دوره شهروند الکترونیکی E.Citizen در شهر حلب اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از یکم تیر ماه جاری آغاز شده است.

وی پایان دوره شهروند الکترونیکی E.Citizen را 29 تیر ماه اعلام کرد و گفت: این دوره ویژه مردان بوده و در نوبت صبح در حال اجراست.

پیری با اشاره به اینکه کلاس عروسک‎دوزی در 25 خرداد ماه آغاز شده است، تصریح کرد: پایان دوره این کلاس چهارم شهریور ماه است.

وی ادامه داد: کلاس عروسک‎دوزی به صورت یکسره برای بانوان در اوچ‌تپه در حال برگزاری است.

رئیس مرکز فنی‎وحرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه آموزش و پرورش، کمیته امداد و سپاه ناحیه ایجرود در برگزاری کلاس‌های فنی‎وحرفه‌ای همکاری می‌کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در اوقات فراغت تابستان در دوره‌های مختلف فنی‎وحرفه‌ای براساس علاقه خود ثبت‎نام کنند.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول