اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم:

یک‌شنبه بازار شهر ریز غیربهداشتی است

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم گفت: یک‌شنبه بازار شهر ریز غیربهداشتی است.

یک‌شنبه بازار شهر ریز غیربهداشتی است

احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شبکه بهداشت شهرستان جم برای بهبود شاخص‌های بهداشتی اقدامات ارزشمندی انجام داده که نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

وی افزود: نظارت مستمر بر بازار و تلاش برای سالم‌سازی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از جمله برنامه‌های این شبکه است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از تغییر مکان یک‌شنبه بازار شهر ریز خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به طرح موضوع عرضه اقلام فسادپذیر در بازار شهر ریز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان و عدم همکاری مناسب ادارات درگیر با مرکز بهداشتی درمانی مربوطه برای ممانعت از عرضه اقلام فسادپذیر در این بازار خواستار تغییر مکان این بازار هستیم.

قاسمی از وضعیت غیربهداشتی بازار شهر ریز خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده از این بازار بازدید کردیم و مسئولان شهرستان نیز از نزدیک وضعیت غیر بهداشتی بازار و نگهداری مواد غذایی در دمای بالای محیط به‌صورت روباز را مشاهده کردند.

وی ابراز داشت: پس از بازدید، نشستی با مسئولان برگزار شد و در ارتباط با رفع مشکلات مکانی و بهداشتی بازار تبادل نظر شد و امیدوار هستیم به زودی مشکلات این بازار رفع شود.

این مسئول گفت: از شهرداری می‌خواهیم با جانمایی مناسب نسبت به تغییر مکان یکشنبه‌بازار و ایجاد یک فضای مسقف با همکاری غرفه‌داران اقدام کند.

قاسمی افزود: همچنین مرکز بهداشتی درمانی ریز برای اطلاع‌رسانی به مردم و غرفه‌داران دو بنر با مضمون عدم عرضه مواد غذایی فسادپذیر و لوازم آرایشی و بهداشتی در محل بخشداری و یکشنبه بازار نصب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم سلامت مردم به خطر بیفتد.

انتهای پیام/2451/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول