اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه کاله مازندران اعلام کرد

استفاده از والیبالیست‌های بومی در دستور کار کاله‌

در خبری که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران آمده است، رویکرد امسال این باشگاه بزرگ توجه به زیرساخت‌ها و استفاده از والیبالیست‌های مازندرانی اعلام شد.

استفاده از والیبالیست‌های بومی در دستور کار کاله‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در خبری که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران آمده است، رویکرد امسال این باشگاه بزرگ توجه به زیرساخت‌ها و استفاده از والیبالیست‌های مازندرانی اعلام شد.

در این خبر اشاره شد: این باشگاه با رویکردی متفاوت در حوزه تیمداری، پا به رقابت‌های والیبال سوپر لیگ سال 1392 خواهد گذاشت.

در ادامه بیان شد: بومی‌گرایی و به کارگیری بازیکنان مازندرانی در سرلوحه فعالیت‌های تیمداری امسال باشگاه ورزشی کاله مازندران قرار گرفته است.

مسئولان این باشگاه بزرگ والیبال ابراز داشتند: توجه به زیرساخت‌ها و اقدامات زیربنایی به منظور احداث سالن ورزشی 8 هزار نفره چندمنظوره در اولویت فعالیت‌های امسال باشگاه ورزشی کاله مازندران قرار گرفته است.

در ادامه عنوان شد: ابتکار مدیران باشگاه ورزشی کاله مازندران در تقسیم بودجه‌های باشگاه به بخش‌های تیمداری و احداث اماکن و سالن‌های ورزشی از اقدامات جدید امسال است.  

مسئولان باشگاه کاله خاطرنشان کردند: این باشگاه در راستای تحقق اهداف بلندمدت ورزشی خود، که همان احداث سالن‌ها و اماکن ورزشی است بخش زیادی از بودجه اختصاص یافته را امسال صرف احداث سالن سرپوشیده 8 هزار نفری چند منظوره خواهد کرد پس با صرف هزینه‌های متعارف و منطقی با تشکیل یک تیم مناسب و شایسته بومی با به کارگیری بازیکنان شایسته مازندرانی، نگاه متفاوتی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های ایران در سال 92 به مقوله تیمداری خواهد داشت.

در ادامه عنوان شد: بدیهی است پس از تحقق اهداف سالن‌سازی و تکمیل فعالیت‌های زیربنایی، جذب ستاره‌های تاثیرگذار ورزش والیبال به منظور کسب سکوهای قهرمانی در سال‌های آینده با اختصاص بودجه‌های مناسب امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/86012/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول