اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات تکواندوی بسیج کشور در سمنان

تیم‏های تهران، مازندران و البرز رتبه‏های برتر را به خود اختصاص دادند

معاون تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تیم‏های تهران، مازندران و البرز موفق به کسب عناوین اول تا سوم مسابقات تکواندوی بسیج کشور که در سمنان جریان داشت، شدند.

تیم‏های تهران، مازندران و البرز رتبه‏های برتر را به خود اختصاص دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، صادق هروی بیان کرد: مسابقات تکواندوی ورزش بسیج کشور در 10 وزن برگزار شد.

وی افزود: در وزن منهای 33 کیلوگرم، حامد قاسمی از البرز و حمیدرضا صدری از تهران عنوان‏های اول و دوم و امیرحسین جلیلی از تهران و سیدفضل امیری از مازندران به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در وزن منهای 36 کیلوگرم، به ترتیب حمیدرضا هادیان از مازندران و محمد گودرزی از کرمانشاه اول و دوم شدند و محمدآجرلو از قزوین و سینا قره‏داغی از البرز به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

هروی افزود: در وزن منهای 41 کیلوگرم، علی باصری از فارس، سعید محمدی از قزوین و به صورت مشترک محمدحسین معین‏نیا از اصفهان و علیرضا فرهادی از چهارمحال و بختیاری عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: در وزن منهای 45 کیلوگرم، عناوین اول تا سوم را سهیل مرادی از کرمانشاه، محمدمهدی کریمی از تهران و به صورت مشترک علی احمدی از مازندران و احمدرضا مختاری از فارس از آن خود کردند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در وزن منهای 45 کیلوگرم، رضا عبادی از تهران، امیرحسین کاظمی از البرز و به صورت مشترک علی صفری از فارس و محمدنبی احمدی از ایلام عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

هروی ادامه داد: در وزن منهای 53 کیلوگرم، امیرحسین کولی‏وند از تهران، محمدرضا بیگلری از قزوین و به صورت مشترک مهدی عابد از قم و رضا محمدزاده از گیلان مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در وزن منهای 57 کیلوگرم، متین مطلبی از تهران، حمیدرضا خدابخشی از مازندران و به صورت مشترک سجاد فراهانی از البرز و علیرضا میرعلایی از خوزستان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در وزن منهای 61 کیلوگرم، مهرداد خزایی از مازندران، یزدان صیدجو از گیلان و به صورت مشترک علی صلحی‏فر از آذربایجان شرقی و محمد کمندی از البرز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

هروی افزود: مقام‏های اول تا سوم در وزن منهای 65 کیلوگرم را محمد مرتضایی از گیلان، رضا مختاری از فارس و به صورت مشترک محمدحسین نجفی از زنجان و کوروش علایی از مازندران به دست آوردند.

وی ادامه داد: در وزن به اضافه 65 کیلوگرم، پدرام فیلی از ایلام، مسعود فرخی از تهران و به صورت مشترک علی نافع از آذربایجان‌شرقی و علی تنوبند از آذربایجان غربی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول