اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزارت بهداشت مصر اعلام کرد

سه کشته و 467 زخمی در درگیری‌های 4 استان مصر

وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که در درگیری‌های دو روز گذشته در چهار استان این کشور تا کنون سه نفر کشته و 467 نفر نیز زخمی شده‌اند.

سه کشته و 467 زخمی در درگیری‌های 4 استان مصر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که تعداد زخمی‌های درگیری‌های استان‌های الشرقیه، الدقهلیه، الغربیه و المنوفیه طی دو روز گذشته به 467 نفر رسیده است و سه نفر نیز در این درگیری‌ها کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش 379 زخمی پس از درمان از بیمارستان مرخص شده‌اند در حالی که 88 نفر همچنان در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند.

بر پایه این گزارش دو نفر از کشته‌ها مربوط به شهر المنصوره در استان الدقهلیه هستند که عبارتند از «عبدالمجید العنان» و «محمد احمد عبدالحفیظ» و نفر سوم نیز مربوط به شهر الزقازیق در استان الشرقیه است.

از سوی دیگر «احمد شحاته» سخنگوی حزب آزادی و عدالت گفت که در جریان حمله به مقر اخوان‌المسلمین در شهر الزقازیق استان الشرقیه، «حسام شوقی»(22 ساله) دانشجوی دانشگاه در اثر اصابت گلوله به قلب وی کشته شد.

شحاته اعلام کرد که اعضای جنبش تمرد و جبهه نجات ملی معارض حامی این جنبش با پشتیبانی اراذل و اوباش در حمله به مقر جماعت اخوان‌المسلمین در الزقازیق دست داشتند.

به گفته شحاته تعداد این مهاجمان هزار نفر برآورد شده است.

این در حالی است که هزاران مصری هوادار مرسی امروز با تجمع در مقابل مسجد رابعه العدویه در شهر النصر واقع در شمال قاهره، تظاهرات میلیونی «مشروعیت خط قرمز است» به منظور تاکید بر مشروعیت مرسی به عنوان رئیس جمهور مصر برگزار کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول