اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران:

تمام تلاش دنیای غرب خاموش کردن نور الهی اسلام است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران گفت: دولتمردان غربی و آمریکایی اسلام ناب محمدی (ص) را برای خود و منافع مادی خود خطری بزرگ می‌دانند و تمام تلاش خود را برای خاموش کردن این نور الهی در دنیا می‌کند.

تمام تلاش دنیای غرب خاموش کردن نور الهی اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان در مراسمی که به منظور گرامیداشت و سالگرد شهدای هفتم تیر به همت ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر استان اصفهان و بنیاد شهید و ایثارگران استان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سید اصفهان برگزار شده بود، حجت‌الاسلام  محمدحسن رحیمیان اظهار کرد: شهید بهشتی از شاخص‌ترین شهدای انقلاب است ما هر چه داریم از شهدا داریم.

وی با بیان اینکه البته شهدا هم هرچه دارند از پیوند عمیق‌شان با خدا و مسجد است،بیان داشت:  اصفهان شهر شهادت و ایثار در همه عرصه‌هاست و رتبه اول شهادت و ایثار را دارد.

رحیمیان گفت: اصفهان هم از لحاظ تعداد شهدا نسبت به جمعیت خود و هم از لحاظ تعداد سرداران شهید و جانبازان رتبه اول در کشور است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران تصریح کرد: رتبه اول اصفهان در شهادت و ایثارگری‌ها را مدیون تدین و دیانت عمیق این شهر و روح ولایی مردم آن است.

وی اظهار داشت: شهید بهشتی فردی بود که در مسیر حدوث انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی داشت و همه شاخصه‌ها و ویژگی‌ها از امام راحل به دست آورده بود.

رحیمیان در ادامه با بیان چند خاطره از شهید بهشتی از دوران حیاتشان به بیان ویژگی‌های بارز شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: این شهید در عین توجه به ساده‌زیستی اهمیت فراوانی به نظم و آراستگی ظاهری و باطنی در زندگی شخصی خود داشت.

وی ابراز داشت: شهید بهشتی با وجود دارا بودن سمت‌های بالای کشوری در حاکمیت و نظام از جمله رئیس قوه قضائیه کشور هیچ گونه دلبستگی به وضعیت‌های مادی این سمت را نداشت و با حفظ وارستگی خود به حقوق و شأن طلبگی و معلمی خود قناعت داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران عنوان کرد: امام(ره) بارها بیان فرموده بودند که منافقین معمولا کسانی را هدف می‌گیرند که نقش مؤثری در نظام و انقلاب داشته باشند و خطر منافقین از هر دشمنی بیشتر است، چرا که آنها از پشت به نظام و انقلاب خنجر می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین به درستی دریافته بودند که شهید بهشتی دارای نقش برجسته‌ای در مسیر نظام و انقلاب دارد و در نهایت دست به جنایت بزرگ هفتم تیر زدند.

رحیمیان با مهم شمردن شناسایی جریانات منافق‌گونه و دشمنان داخلی نظام گفت: حاکمیت در دنیا یا حاکمیت الله است یا حاکمیت طاغوت، ولی کسانی که حاکمیت الله را نپذیرند، حتما زیر پرچم حاکمیت طاغوت هستند و میان این دو حاکمیت نمی‌توان قرار گرفت.

وی گفت: غرب امروز دیگر کمونیست را برای خود خطر نمی‌داند، بلکه دولتمردان غربی و آمریکایی اسلام ناب محمدی (ص) را برای خود و منافع مادی خود خطری بزرگ می‌دانند و تمام تلاش خود را برای خاموش کردن این نور الهی در دنیا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران اظهار داشت: در تمام طول تاریخ عمر انقلاب اسلامی ایران تمامی نقشه‌های دشمنان این نظام بر باد رفته و با وجود تمام ترورها، بمب‌گذاری‌ها، تحریم‌ها و فشارها ملت ایران بیش از پیش بیدار گشته‌اند.

انتهای پیام/63001/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول