اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور:

اجرای نظام صالحین مهم‏ترین برنامه بسیج است

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور گفت: اجرای نظام صالحین مهم‏ترین برنامه بسیج در سطح کشور است و باید بدان توجه خاص شود.

اجرای نظام صالحین مهم‏ترین برنامه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار کاظم یزدانی امشب در گردهمایی سرگروه‏های نظام صالحین بسیج فرهنگیان شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک ایام ولادت امام عصر(عج) و ماه شعبان، با اشاره به شکل‏گیری نظام صالحین در بسیج اظهار کرد: با توجه به حمله فرهنگی دشمن بر اعتقادات و تفکرات جامعه و به ویژه نسل جوان، با تدابیر اتخاذ شده تشکیل حلقه‏های صالحین در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کیفی‏سازی و کمی‏سازی حلقه‏های صالحین در سراسر ساختار و سازمان بسیج از ستاد تا صف و پایگاه‏های مقاومت از مهم‏ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور خاطرنشان کرد: نظام صالحین و تشکیل حلقه‏های صالحین در سطوح مختلف مهم‏ترین برنامه سازمان بسیج است که باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

وی با تاکید بر کیفی‏سازی حلقه‏های صالحین اظهار کرد: باید تلاش شود تا برنامه‏های حلقه‏های صالحین مدون و با توجه به نیاز مخاطبان و کارکرد جامعه برنامه‏ریزی و اجرا شود و این نیاز به شناخت صحیح سرگروه‏ها از نیاز متربیان دارد.

یزدانی تصریح کرد: تمام تلاش و برنامه‏ریزی سازمان بسیج در امر تربیت نیروهای با بصیرت، معرفت و تربیت همراه با مهارت است که باید این موارد مورد توجه سازمان‏دهندگان امر باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروهای مخلص، معتقد و انقلابی تربیت شود و بسیج که از بدنه انقلاب است، باید در این راه پیش‏قدم و جلودار باشد.

انتهای پیام/2249/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول