اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دادستان کل کشور:

24 خرداد ‌صحنه ولایت‌پذیری مطلق ملت ایران بود‌

دادستان کل کشور گفت: ‌در حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد شاهد آن بودیم که آحاد جامعه به فراخوان مقام معظم رهبری لبیک گفته و تبعیت مطلق خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

24 خرداد ‌صحنه ولایت‌پذیری مطلق ملت ایران بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دقایقی پیش در همایش سی و دومین سالگرد شهدای هفتم تیر در محل رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: ‌حادثه هفتم تیر، حادثه‌ای عظیم بود و به نوعی می‌توان با وجود 72 نفر شهید به عنوان کربلای ایران از آن یاد کرد و گرامی داشت.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و یاران با وفایش صحنه شکست تلاش‌های شیطنت‌آمیز استکبار برای خاموش کردن نور خدا است، خاطرنشان کرد: حادثه سال 1360 در روز هفتم تیر نه تنها سبب خاموشی نور خدا نشد، بلکه به چهره‌های اصیل انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی قدر و منزلت مضاعف داده و امروز پس از گذشتن سه دهه از انقلاب احیا و جاودانگی این ارزش‌ها را مرهون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از عنایات ویژه در جمهوری اسلامی ایران حرم مطهر رضوی بوده و امروز بزرگترین توفیق این است که ما شاهد برگزاری همایش گرامیداشت شهدای کربلای ایران در مضجع شریف علی‌ ابن موسی‌الرضا هستیم.

سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر اینکه 24 خرداد سال جاری صحنه ولایت‌پذیری مطلق ملت ایران بود، تصریح کرد: در حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد شاهد آن بودیم که آحاد جامعه به فراخوان مقام معظم رهبری لبیک گفته و تبعیت مطلق خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

به گفته دادستان کل کشور، مردم جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون و تا انتهای تاریخ همواره به فرمان رهبر خود لبیک گفته و ولایت‌پذیری خود را در تمام صحنه‌ها به اثبات می‌رسانند.

انتهای پیام/70023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول