اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همدلی و یک‏صدایی است

استاندار سمنان گفت: اجرای مطلوب طرح مهم امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همدلی و یک‏صدایی است.

اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همدلی و یک‏صدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس رهی عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه استان سمنان، فرماندار سمنان و برخی از مدیران دستگاه‏های اجرایی در دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مستضعفین در تمامی دوران یار همیشگی اسلام و دین بوده‏اند و در حال حاضر نیز همچنان در رکاب مقام معظم رهبری هستند.

استاندار سمنان اظهار کرد: باید در بحث امر به معروف و نهی از منکر همدل و یک‏صدا بود؛ همان‏طور که دشمنان انقلاب دست به دست یکدیگر داده و با تمام اقتدارشان وارد صحنه می‏شوند.

رهی افزود: باید عملکردها همسو و هم جهت باشد و این با اتحاد و وحدت رویه امکان‏پذیر خواهد بود.

استاندار سمنان خطاب به دست‏اندرکاران طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان ادامه داد: با وحدت به نتیجه مطلوب در هر زمینه‏ای خواهیم رسید؛ پس اخلاص داشته باشید، چرا که هر جا اخلاص وجود داشته باشد، عزت هم در آنجا نمایان خواهد شد.

فعالیت‏های امر به معروف و نهی از منکر منطبق بر نیازهای جامعه باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این نشست گفت: فعالیت‏ها در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید منطبق بر نیازهای جامعه باشد.

محمد بنائیان‏سفید اظهار کرد: باید سبک زندگی را که از منویات مقام معظم رهبری است، در قالب امر به معروف و نهی از منکر از سال‏های ابتدایی دبستان تا دبیرستان در مدارس ترویج دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: اجرای چنین طرحی باعث می‏شود که دانش‏آموزان از ابتدا با این سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول