اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان و نویسنده:

جشنواره فیلم کودک و نوجوان یک امتیاز برای هنرمندان اصفهان است

یک کارگردان و نویسنده گفت: وجود جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، یک فرصت بزرگ و امتیاز بی‎بدیل است که هنرمندان اصفهان، کمتر قدر آن را می‎دانند.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان یک امتیاز برای هنرمندان اصفهان است

رضا ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: واگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان به شهر دیگر، عرصه فرهنگ و هنر کشور را متضرر می‎کند.

وی افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نام اصفهان است و باید به نام اصفهان، نیز می‎ماند و اگر بماند نیز به نفع کشور است زیرا تثبیت جشنواره به نام اصفهان می‎تواند، در مطرح شدن در عرصه‎های بین‌المللی تأثیر بیشتری داشته باشد.

یک کارگردان و نویسنده اصفهانی ادامه داد: بسیاری از جشنواره‎های مطرح در دنیا به نام شهرهای آنها مطرح هستند به عنوان مثال جشنواره کن و برلین که از معروف‌ترین آنها است.

وی گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان باید از جابجایی و بلاتکلیفی خارج شود و مسئولان نیز که خود واقف بر اهمیت و جایگاه اصفهان در دنیا هستند از جابجایی بدون دلیل آن دست بردارند و اجازه دهند اصفهان میزبان اصلی این جشنواره باشد و بماند.

ایزدی ادامه داد: دبیرخانه دائمی این جشنواره در اصفهان باید از تولیدات آثار اصفهانی حمایت کند، البته هنرمندان اصفهانی نیز باید همت بیشتری کنند و از این فرصت بزرگ استفاده کند.

وی گفت: وجود جشنواره فیلم  کودک و نوجوان در اصفهان، یک فرصت بزرگ و امتیاز بی‌بدیل است که هنرمندان اصفهان، کمتر قدر آن را می‎دانند.

انتهای پیام/63019/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول