اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقبال حماس و جهاد اسلامی از حکم دادگاه فرانسه در مورد شهادت «محمد الدره»

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی از حکم دادگاه فرانسه در مورد بطلان ادعاهای رژیم صهیونیستی در رابطه با شهادت «محمد الدره» کودک 13 ساله فلسطینی، استقبال کردند.

استقبال حماس و جهاد اسلامی از حکم دادگاه فرانسه در مورد شهادت «محمد الدره»

به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که حکم دادگاه فرانسه در مورد بطلان ادعاهای دشمن صهیونیستی در رابطه با شهادت محمد الدره کودک فلسطینی و گمانه زنی‌های سران این رژیم مبنی بر دروغ و ساختگی بودن فیلم شهادت وی، اقدام نیک و پسندیده‌ای در راستای حمایت از مساله فلسطین خواهد بود.

وی تصریح کرد که هدف دشمن صهیونیستی از تکذیب فیلم منتشر شده در خبرگزاری «فرانس 24» در رابطه با شهادت محمد دره و ادعای ساختگی بودن آن، سرپوش نهادن بر جنایت های همیشگی خود علیه ملت فلسطین است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حبیب از طرف های بین المللی و حقوقی خواست سران رژیم صهیونیستی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های وحشیانه علیه ملت فلسطین به دادگاه های بین المللی تحویل دهند. وی همچنین از سازمان ها و طرف هایی که از دشمن صهیونیستی جانبداری می کنند، درخواست کرد به سیاست های خود در این زمینه پایان دهند.

دادگاه فرانسه دیروز چهارشنبه با صدور حکمی ادعاهای سازمان ها و جریان های راست گرای صهیونیستی در رابطه با ساختگی بودن فیلمی که بیانگر شهادت محمد دره، کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی است را رد کرد. این سازمان ها حتی مبلغ 7000 یورو به این تلویزیون فرانسه پیشنهاد داده بودند که حکم به باطل و دروغ بودن این فیلم بدهد.

از سوی دیگر «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که حکم دادگاه فرانسه به بطلان ادعاهای احزاب راست گرای رژیم صهیونیستی در رابطه با فیلم شهادت محمد دره، کودک فلسطینی در 11 سال پیش، پرده از سیاست های این رژیم برای سرپوش نهادن بر واقعیت ها و تحریف حقایق بر می‌دارد.

وی خواستار طرح تمامی مسائل و پرونده های مرتبط با جنایت‌های دشمن صهیونیستی در دادگاه های ملی و بین المللی و تلاش برای احقاق حقوق ملت فلسطین و محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول