اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شاهرود:

زندان آخرین راه حل قضات در تصمیم‏گیری باشد

رئیس دادگستری شهرستان شاهرود گفت: قاضی باید به زندان به عنوان آخرین راه حل در تصمیم‏گیری نگاه کند.

زندان آخرین راه حل قضات در تصمیم‏گیری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‏ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان، حجت‏الاسلام سیداحمد میرمحمدی در آیین ویژه هفته قوه قضائیه در شاهرود بیان کرد: باید از همه ظرفیت‏های قانونی مانند تخفیف مجازات، آزادی مشروط و آنچه می‏تواند به طریقی باعث کاهش جمعیت کیفری شود، استفاده کنیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد زندان شاهرود، اقدامات انجام شده در زندان را لازم ولی کافی ندانست.

رئیس دادگستری شهرستان شاهرود اظهار داشت: تدابیر و روش‏هایی باید در زندان اجرایی شود که یک فرد طغیان‏گر و قانون‏شکن، پس از اتمام محکومیت آماده ورود به جامعه شود.

میرمحمدی، زندان را راه حل نهایی برای محفوظ ماندن جامعه از خطرات مجرمان دانست و خاطرنشان کرد: چاره‏ای جز پذیرش زندان به عنوان آخرین راه حل برای صیانت از امنیت جامعه نیست و این امری اجتناب‏ناپذیر و قطعی است.

رئیس زندان شاهرود نیز در این مراسم، یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یارانش را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ارتقای حفاظت فیزیکی زندان، اتصال زندان به شبکه گازرسانی شهری و نیز ساخت بخش هواخوری بند زنان از جمله مهم‏ترین اقدامات انجام شده در سال گذشته در زندان شاهرود است.

امید کهربایی خواستار توجه و مساعدت قضات به آمار زندانیان تحت قرار برای تعیین تکلیف و تسهیل در انتقال آنان به شهرهای محل سکونت خانواده‏هایشان شد.

انتهای پیام/74002/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول