اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رده سنی

رزمی‌کاران مدعی برای قهرمانی کونگ‌فو قم رقابت می‌کنند

رزمی‌کاران مدعی در هفتمین روز تابستان در تلاش برای کسب عناوین برتر پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رزمی‌کاران مدعی برای قهرمانی کونگ‌فو قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی قم براساس برنامه‌ریزی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در هفتمین روز تابستان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه هفتم تیر برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم شرکت در این دوره از مسابقات برای تمام سبک‌های رزمی بلامانع است و البته هر ورزشکار حق شرکت در رقابت‌های یک وزن را دارد، ضمن اینکه تمامی ورزشکاران باید دارای کارت بیمه ورزشی سال جاری باشند.

این در حالی است که هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم برای نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها جوایز نقدی در نظر گرفته است و بر این اساس به نفرات اول رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان حکم قهرمانی همراه با کارت هدیه 500 هزار ریالی اهدا می‌شود.

همچنین به نفرات اول رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کارت هدیه 400 هزار ریالی تعلق می‌گیرد و نفرات دوم هر چهار رده سنی این دوره از مسابقات نیز کارت هدیه 250 هزار ریالی را از مسئولان برگزاری مسابقات دریافت خواهند کرد.

البته از سوی مسئولان برگزاری این دوره از پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی استان قم در هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی، نفرات سوم تمام رده‌های سنی حکم قهرمانی دریافت خواهند کرد تا انگیزه‌ای بین نفرات مدعی شرکت کننده در این رقابت‌ها باشد.

هیئت کونگ‌فو استان قم اعلام کرده است که تنها در وزن‌هایی که تعداد شرکت کنندگان شش نفر به بالا باشد به نفرات اول و دوم کارت هدیه بانکی اهدا می‌شود و در وزن‌هایی که پنج نفر شرکت کننده داشته باشند فقط از نفر قهرمان تقدیر می‌شود.

مسابقات کونگ‌فو قهرمانی قم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر روز جمعه هفتم تیرماه در خانه ورزش‌های رزمی واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از باشگاه‌های مختلف کونگ‌فو قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

از سوی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم زمان وزن‌کشی این رقابت‌ها نیز مشخص شده است.

ارائه اصل شناسنامه و کارت بیمه ورزشی هنگام ثبت نام و وزن کشی الزامی شده است و با توجه به اینکه هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم قصد دارد تیم منتخب قم را به رقابت‌های کشوری اعزام کند، نفرات برتر به اردوی آماده سازی تیم قم دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول