اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر خبر داد

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای ۷ تیر در مهدیشهر با حضور مسئولان استانی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از برگزاری آیین گرامیداشت شهدای ۷ تیر با حضور مدیرکل دادگستری استان سمنان در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدیشهر خبر داد.

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای ۷ تیر در مهدیشهر با حضور مسئولان استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر، حمیدرضا پارسا در نشست کمیته مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و دیگر شهیدان هفتم تیر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر، برنامه‏های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان برنامه‏ریزی شده که به اجرا درمی‏آید.

وی با بیان اینکه بازخوانی حادثه هفتم تیر و تدبر در آن، ایمان به خداوند و پایداری برابر ظلم و ستم را در دل‌ها تقویت می‏کند، افزود: وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به مرز شهادت و دلدادگی از بارزترین ویژگی‌های شهید بهشتی بود که سبب شد تنها در راه خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

پارسا با تاکید بر لزوم روشن‌سازی و تنویر افکار عمومی نسل‌های پس از انقلاب درباره مظلومیت شهید بهشتی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر با حضور مدیرکل دادگستری استان سمنان در محل مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب در روز جمعه، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‏شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر دیگر برنامه‏های این ستاد را دیدار با ائمه جمعه، حضور در نماز جمعه در سطح شهرستان، برپایی ایستگاه‏های صلواتی و بصیرتی و سخنرانی ائمه جماعات در مساجد و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و دیدار باخانواده معظم شهدا اعلام کرد.

پارسا از عموم مردم ولایت‏مدار به ویژه خانواده معظم شهدا و اصناف دعوت کرد تا برای ارج نهادن به مقام عالی شهدا، هر چه باشکوه‏تر در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/2249/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول