اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اصفهان:

شناسایی و دستگیری 70 باند مواد مخدر/ اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی در دستگیری قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی اقدام به دستگیری معتادان می‌کند، گفت: در سال‌جاری 70 باند مواد مخدر در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری 70 باند مواد مخدر/ اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی در دستگیری قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبد‌الرضا آقاخانی ظهر امروز در حاشیه مراسم امحاء سه تن مواد مخدر که در فلاورجان اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ارزش ریالی مواد مخدر امحاء شده چقدر برآورد شده است، اظهار کرد: هر کدام از مواد مخدر قیمتی دارد و نمی‌توانم قیمت کلی این مواد را حساب کنم.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این مواد مشخص نشده است، افزود: حشیش، تریاک، هروئین هر کدام قیمتی دارد و به عنوان مثال هروئین قیمت بالاتری نسبت به بقیه مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چقدر امحاء مواد مخدر و سوزاندن نمادین آنها می‌تواند در فرهنگ کاهش مصرف مواد مخدر موثر واقع شود، تصریح کرد: این کار با اقدام ویژه و کار اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی انجام شده است و مردم باید عملکرد نیروی انتظامی و برنامه‌ریزی‌های نیروی انتظامی را بشناسند.

وی افزایش 19 درصدی کشف مواد مخدر در استان را یکی از اقدامات نیروی پلیس در راستای مقابله با موادمخدر دانست و گفت: دشمن وارد معرکه جدیدی شده است که بسیار خطرناک‌تر از جبهه قبلی است چرا که تا پشت درب‌ خانه‌های ما نیز رخنه کرده است.

آقاخانی ادامه داد: برنامه منسجم‌تر و طراحی قوی‌تری را می‌طلبد چرا که همه ما در حال حماسه در مقابل دشمنان هستیم.

وی کشف هشت تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی را حاصل کار اطلاعاتی با محوریت محله‌محور برشمرد و افزود: این امر عزم جدی می‌خواهد و دراین راستا دستگاه قضا با اعدام قاچاقچیان به کاهش این امر بسیار کمک کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از دستگیری 70 باند مواد مخدر در سال گذشته استان اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/63012/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول