اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری لرستان:

یک هکتار به فضای حریم قلعه فلک‌الافلاک لرستان اضافه شد

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: با تخفیف اداره کل پست استان لرستان یک هکتار به فضای حریم قلعه فلک‌الافلاک لرستان اضافه شد.

یک هکتار به فضای حریم قلعه فلک‌الافلاک لرستان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمید خورشید‌وند ظهر امروز در مراسم تخریب اداره کل پست استان لرستان که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: در سال‌جاری هر ماه یک پروژه عمران شهری در سطح استان لرستان توسط حبیب‌الله دهمرده آغاز شده است.

وی در خصوص ساختمان اداره پست استان لرستان عنوان کرد: این ساختمان به دلیل فرسودگی قابل استفاده کارکنان و کارمندان در این اداره کل نبوده و کارشناسان فرسودگی این ساختمان را رسماً اعلام کردند و به همین خاطر آزاد‌سازی حریق قلعه تاریخی فلک‌الافلاک صورت گرفت.

معاون عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: شورای تأمین شهرستان خرم‌آباد فرسودگی این ساختمان را تأیید کرده و رأی به تخریب آن داده است.

وی در ادامه یادآور شد: با تعامل و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که ساختمان اداره کل پست استان لرستان به خاطر آزاد‌سازی این قلعه تاریخی تخریب شود.

خورشید‌وند یادآور شد: اداره کل پست استان لرستان در نقطه ورودی اصلی قلعه فلک‌الافلاک قرار داشته که با تخریب این ساختمان یک هکتار به فضای حریم قلعه‌ای اضافه شده است.

وی افزود: به‌زودی تلمبه‌خانه شماره یک خرم‌آباد نیز به منظور آزاد‌سازی حریم قلعه تخریب می‌شود.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول