اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست لرستان خبر داد

ساختمان جدید پست لرستان 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل پست استان لرستان گفت: ساختمان جدید اداره کل پست استان لرستان دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ساختمان جدید پست لرستان 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رحمان بیرانوند ظهر امروز در حاشیه تخریب اداره کل پست استان لرستان که به منظور آزادسازی حریم قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد انجام گرفت در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل پست استان لرستان روز گذشته ساختمانی در منطقه علبی خرم‌آباد اجاره و نقل مکان کرده که این ساختمان در حال حاضر جوابگو نیست.

وی با اشاره به اینکه اداره پست لرستان 200 نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد گفت: ساختمان جدید اداره کل پست استان لرستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار به این ساختمان داده شود و تا چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیرانوند یادآور شد: در خصوص تخریب اداره کل پست استان لرستان ما با استانداری هیچ گونه مخالفتی نداشته‌ایم اما مخالفت ما در این زمینه بوده که بگذارد ساختمان جدید ما به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل پست استان لرستان گفت: بحث آزادسازی قلعه فلک‌الافلاک یکی از انتظارات مردم استان لرستان است ما هم از این طرح استقبال کردیم و هدف ما خدمت‌رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: سال گذشته 30 میلیون مرسوله توسط پست استان لرستان قبول و توزیع شده است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر دفاتر سطح شهرستان خرم‌آباد را برای خدمت‌دهی بیشتر به مردم فعال کرده‌ایم و مردم این استان می‌توانند از این دفاتر استفاده کنند.

وی در خصوص ساختمان پست استان لرستان گفت: این ساختمان در سال 1362 ساخته شده و در سال 1384 پروانه آن گرفته شده است. که امروز به خاطر آزاد‌سازی حریم قلعه فلک‌الافلاک توسط استانداری تخریب شد.

بیرانوند با اشاره به اینکه این ساختمان با 2 هزار و 200 متر مساحت و زیر بنای 2 هزار و 800 متر مربع گفت: تخریب این ساختمان می‌تواند در آزاد سازی حریم این قلعه تاریخی نقش مؤثری داشته باشد.

مدیرکل پست استان لرستان گفت: انتظار داریم استاندار لرستان مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار به ساختمان جدید اداره کل پست استان لرستان تخصیص دهد تا طی ماه‌های آینده اداره کل پست استان لرستان از ساختمان جدید خود استفاده کند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول