اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آزاد‌سازی حریم قلعه فلک‌الافلاک لرستان

ساختمان اداره کل پست لرستان تخریب شد

با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان و به منظور آزاد‌سازی حریم قلعه تاریخی فلک‌الافلاک ساختمان اداره کل پست لرستان تخریب شد.

ساختمان اداره کل پست لرستان تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله ده‌مرده ظهر امروز در مراسم تخریب اداره کل پست استان لرستان که به منظور آزاد‌سازی حریم قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد انجام گرفت گفت: همه این کارها در سایه تعامل و همدلی همه اقشار مختلف مردم به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز استان لرستان به یک کارگاه توسعه تبدیل شده که هر روز شاهد پیشرفت و آبادانی این استان در دورترین نقاط استان هستیم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امروز آزاد‌سازی حریم قلعه فلک‌الافلاک لرستان جزو برنامه‌های مهم دولت و استانداری این استان است که تاکنون در این زمینه پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به‌زودی بخش عظیمی از حریم قلعه فلک‌الافلاک لرستان آزاد‌سازی می‌شود.

ده‌مرده از همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست کشور و استان لرستان به خاطر همکاری با استانداری لرستان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، ساختمان اداره کل پست استان لرستان با مساحت دو هزار و 200 متر و زیربنای دو هزار و 800 متر مربع امروز با حضور استاندار لرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان به منظور آزاد‌سازی حریم قلعه تاریخی فلک‌الافلاک تخریب شد.

انتهای پیام/2304/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول