اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

با اتکا بر ولایت فقیه قله‌های ترقی را طی می‌کنیم

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه با اتکا بر ولایت فقیه قله‌های ترقی را طی می‌کنیم، گفت: اگر تخلف از فرمان ولی فقیه اتفاق بیفتد، در واقع تخطی از فرمان امام زمان (عج)‌ و پیامبر اسلام(ص) اتفاق افتاده است.

با اتکا بر ولایت فقیه قله‌های ترقی را طی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در مراسم جشن روز سرباز که در حسینیه ثارالله سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره افسر وظیفه مرحوم بحرینی اظهار کرد: مسلمانان به دو بال بیم و امید یعنی عاشورا و مهدویت مجهز هستند.

وی افزود: مسلمانان با وجود عمود آهنین ولایت ‌فقیه که بر آن تکیه زده‌اند، غیرقابل نفوذ و شکست‌ناپذیرند؛ حتی اگر هر کدام از آن دو بال توسط دشمن آسیب ببیند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه اطاعت از ولی فقیه بر تمام مسلمانان واجب است، گفت: اگر تخلف از فرمان ولی فقیه اتفاق بیفتد، در واقع تخلف از فرمان امام زمان (عج) ‌و پیامبر اسلام(ص) اتفاق افتاده است.

هراسانیان بیان کرد: مستکبران عالم همواره در طول تاریخ پرفراز و نشیب اسلام، افراد مهم و تأثیرگذار اسلام را زیر فشار قرار داده‌اند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: تاریخ گویای این مطلب است که توطئه‌ها از زمان حضرت ابراهیم (ع) و نمرود تا زمان امام عصر(عج) ادامه داشته است و در نهایت، منجر به غیبت آن امام همام شد.

وی تأکید کرد: سربازان باید به این دو بال مجهز باشند و با اتکا بر عمود آهنین ولایت فقیه قله‌های ترقی را طی کنند.

ناصر عباسی، معاون نیروی انسانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز به بیان مولفه‌های سرباز نمونه پرداخت و گفت: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی، خلاقیت و نوآوری از مهم‌ترین فاکتورها و مولفه‌های انتخاب سرباز نمونه است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از سربازان نمونه محسن ورمزیار، امیر خراسانی، محمد زیاری، احسان الله‌یاری، فتح‌الله حاجی‌پروانه، عبدالله هروی، علیرضا علی‏محمدی، روح‌الله یحیایی، پیمان غنی‌پور، ایمان نعیمی، مرتضی ابراهیمی‏میرکیانی، علی قدس، محسن بنائیان، محمدعلی نظری، مهدی بابایی، حسین‌علی نقیان، رسول ربیعی، کمیل ابراهیمی، مصطفی طاهران‌پور و عبدالرضا کاشیان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول