اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دماوند

کارگر درستکار کیف اسناد و مدارک پیدا شده را به صاحبش برگرداند

کارگر درستکار شهرداری دماوند کیفی از مدارک و اسناد معتبر متعلق به یک شرکت حمل و نقل بین‏المللی را پیدا کرد و به صاحبش برگرداند.

کارگر درستکار کیف اسناد و مدارک پیدا شده را به صاحبش برگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، «علی‏اکبر حسن‏زاده»، از کارگران واحد خدمات شهری شهرداری دماوند است که شش سال سابقه فعالیت در این نهاد را در کارنامه دارد.

این کارگر درستکار گفت: چهارشنبه هفته گذشته در محور اصلی شهر و در حین جمع‏آوری زباله متوجه کیف دستی در کنار خیابان شدم.

حسن‏زاده ادامه داد: با مشاهده مدارک و اسناد مهم داخل کیف، بلافاصله با مسئول واحد خدمات شهری شهرداری دماوند تماس گرفته و کیف را به وی تحویل دادم.

وی تصریح کرد: در طی شش سال فعالیت در شهرداری، بارها با اینگونه موارد مواجه شده‏ام که عمدتاً اجناس گران‏قیمت و پول بود و همه را به صاحبانش برگرداندم و این بار نیز، مسئول واحد خدمات شهری شهرداری را امین خود دانسته و کیف را به ایشان تحویل دادم.

هاشم حقیقی، مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند نیز افزود: با تحویل کیف و بررسی داخل آن به جهت کسب اطلاعات بیشتر از صاحب آن، در بین اسناد و مدارک شماره تماسی پیدا شد که نشان می‏‌داد صاحبان آن در اصفهان هستند و بعد از پیگیری، موفق شدیم صاحب اصلی کیف را پیدا کنیم.

به گفته صاحب شرکت، سه‏شنبه‌شب گذشته برای استراحت در منطقه‏ای نزدیک به شهر دماوند مستقر شدند که در این فاصله، کیفشان که حاوی مدارک و اسناد مهم بود در صندوق عقب ماشین به سرقت می‏رود.

وی به همراه دوستان خود با حضور در کلانتری منطقه دماوند نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده بود و در نهایت با تماس از سوی شهرداری دماوند، نگرانی‏های آنان رفع شد.

انتهای پیام/67008/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول