اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

دستگیری سارقان لوازم خودرو در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری دو سارق لوازم خودرو و تعدادی از معتادان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو در پردیس

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: دو سارق لوازم خودرو در شهرستان پردیس دستگیر و تعدادی از معتادان نیز به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شده، به مقام‏های قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به نظرسنجی‏های صورت گرفته و برآوردی که از خواسته‏های مردم به دست آورده‏ایم، اولویت اصلی در شهرستان پردیس برخورد با فروشندگان، توزیع‏کنندگان و مصرف‏کنندگان مواد مخدر خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: این نوید را به شهروندان پردیسی خواهیم داد که هماهنگی‏های لازم با مقامات قضایی صورت گرفته و در اسرع وقت اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

رستگاری گرایش به مواد مخدر را مادر تمام جرایم دانست و ادامه داد: درصد بسیار بالایی از سارقانی که دستگیر می‏شوند، افراد معتاد هستند و برای همین، اولویت نخست را برخورد با مواد مخدر، موادفروشان و معتادان گذاشته‏ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در رابطه با موتورسیکلت‏های پلاک قدیم که در سطح شهرستان پردیس تردد می‏کنند، نیز افزود: در مورد جمع‏آوری موتورسیکلت‏هایی که به هر نحوی شماره‏گذاری نشده‏اند، برنامه‏های خاصی داریم.

رستگاری ادامه داد: همچنین با توجه به رصدی که در سطح شهرستان پردیس صورت گرفته، موتورسواران و خودروهایی که به صورت خلاف جهت در خیابان‏ها حرکت می‏کنند و این مسئله به امری عادی برایشان تبدیل شده است، نیز مجازات خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: این‏گونه افراد که به قانون احترام نمی‏گذارند، با همکاری پلیس راهور اعمال قانون می‏شوند و اقدامات لازم برای برخورد با آنان صورت گرفته است.

انتهای پیام/2568/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول