اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای اندیشه و هم‏فکری زنان مهدیشهر:

مشکلات فرهنگی کشور فقط با شعار دادن برطرف نمی‏شود

جانشین شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر گفت: مشکلات فرهنگی کشور فقط با شعار دادن برطرف نمی‏شود و باید بیشتر به عمل کردن روی آورد.

مشکلات فرهنگی کشور فقط با شعار دادن برطرف نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، زهرا کسائیان صبح امروز در جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج زنان شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: مسئولان اگر دغدغه فرهنگی داشته باشند، قطعاً بسیاری از مسائل و مشکلات فرهنگی شهر حل خواهد شد؛ اما متاسفانه بعضی از مسئولان برای حل مشکلات فرهنگی فقط شعار می‌دهند.

وی اظهار داشت: شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان نیازها و آسیب‏های شهر را بررسی کرده و در پی رفع این نیاز سنجی‏ها راهنمایی و مشاوره ارائه می‏دهد.

جانشین شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر افزود: در حقیقت وظیفه این شورا تشکیل یک اتاق فکر است؛ اما بعضی‏ها انتظار دارند که علاوه بر اینکه برای حل مشکلات مشاوره می‏دهیم، برنامه‏ها را نیز خودمان اجرا کنیم.

کسائیان با گلایه از عدم همکاری بعضی مسئولان در حل مشکلات تصریح کرد: مسئولان اگر دغدغه فرهنگی داشته باشند، قطعا بسیاری از مسایل و مشکلات فرهنگی شهر حل‌شدنی است.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از همین مسئولان در ابتدای امر استقبال بسیار خوبی از طرح‌ها و ایده‌های این شورا می‌کنند؛ اما زمانی که پای کار و عمل پیش می‌آید، کنار می‌کشند و دیگر همکاری نمی‌کنند.

جانشین شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر یادآور شد: خیلی از نهادهایی که برنامه‌های پیشنهادی را اجرا می‌کنند، زیاد دغدغه فکری ندارند و به کیفیت کار توجه نمی‌کنند و فقط با دادن آمار و ارقام می‌خواهند بگویند که برنامه را اجرا کرده‌اند.

وی با اشاره به موضوع این جلسه در خصوص نظرسنجی‌های زنان شاغل در اصناف گفت: آموزش و آگاه‌سازی اصناف زن یکی از ضروریاتی است که حتماً باید به آن توجه کرد.

کسائیان افزود: با توجه به نیازسنجی‌هایی که در حوزه اصناف صورت گرفت، طرح آموزش مباحث اخلاقی، فقهی و اقتصادی تدوین شد که امیدواریم با اجرای این طرح برای زنان اصناف با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند، نتایج خوبی را به دست آوریم.

در این جلسه، وظیفه جدید هر کدام از اعضای شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان مهدیشهر به آنها محول و کمیته‌های مربوطه سازماندهی شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول