اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران ارشاد سازمان بنادر و دریانوردی

مسابقات ورزشی ایثارگران و جامعه بندری اداره کل بنادر خوزستان برگزار شد

آئین پایانی دومین دوره مسابقات ورزشی جامعه بندری و ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با حضور مدیران ارشد و نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

مسابقات ورزشی ایثارگران و جامعه بندری اداره کل بنادر خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان،  معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در آئین پایانی دومین دوره مسابقات ورزشی جامعه بندری و ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه به حضار و مدعوین، با اشاره به اهمیت و جایگاه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در صنعت حمل و نقل و بازرگانی کشور، نقش و جایگاه اقتصادی این مجتمع بندری را، نقشی تعیین کننده و استراتژیک عنوان کرد.

جهانگیر نجاتی در تشریح عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان عنوان کرد: در سال‌های اخیر  به منظور عمران و آبادانی این مجتمع بندری تلاش‌های بسیاری صورت گرفته که به دنبال آن تمام شاخص‌های عملیاتی رشد قابل توجهی داشته، به نحوی که در سال 91 در زمینه تخلیه و بارگیری کالا، حدود 40 میلیون تن رکورد بی‌سابقه با مشارکت بخش خصوصی ثبت شد.

وی همچنین در خصوص رشد دیگر شاخص‌ها عنوان کرد: با یاری و همکاری کارکنان زحمتکش این اداره کل موفق شدیم به دستاوردهایی نظیر دستیابی به طراز مثبت در زمینه‌های بهره‌وری، رشد درآمدها و کاهش هزینه‌های زائد دست پیدا کنیم.

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مجموعه اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل به‌منظور بالا بردن راندمان کاری و رشد شاخص‌های اقتصادی، تحقق این موفقیت‌ها را مرهون وجود نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌ها و تلاش‌های مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سال گذشته به‌منظور پرورش و تربیت روحی و جسمی و افزایش توان نیروی انسانی جامعه بندری و انسجام و همدلی جامعه ایثارگران در این مجتمع بندری اضافه کرد: اولین دوره هر کدام از این مسابقات در سال گذشته برگزار شد و در سال جاری به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی، دومین دوره مسابقات جامعه ایثارگر اداره کل و همچنین دومین دوره مسابقات جامعه بندری برگزار شده است.

نجاتی هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را افزایش روحیه جوانمردی، شادابی و گسترش اخلاق و همکاری در جامعه بندری عنوان کرد و اظهار امیدواری داشت که همواره با این اقدامات تا حدی به این اهداف جامه عمل بپوشانیم.

وی ضمن تشکر از مشارکت همه مسئولان و شرکت‌های بخش خصوصی مستقر در مجتمع بندری امام خمینی، از تشریک مساعی این شرکت‌ها به ویژه شرکت سرمایه‌گذاری امین و شرکت تلاشگران همکار جنوب که در این دوره از مسابقات کمال همکاری و یاری داشتند، تقدیر کرد.

در این دوره از مسابقات در رشته فوتسال 10 تیم، والیبال هشت تیم، تنیس روی میز هشت تیم و همچنین تعداد شش نفر از بانوان در رشته دارت حضور یافته و به رقابت با یکدیگر پرداخته که در رشته فوتسال به ترتیب، تیم‌های اداره کل، گارد و انتظامات، شرکت تایدواتر مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رشته والیبال نیز به ترتیب تیم‌های اداره کل، آتش نشانی و گارد و انتظامات موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شده و در رشته تنیس روی میز، تیم‌های اداره کل، آتش نشانی و شرکت کاوه مقام‌های اول و دوم و سوم را آن خود کردند.

انتهای پیام/ 72001/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول