اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار‌ 4 میلیارد ریال

دستگاه ام ‌آر ‌آی در شهربابک راه‌اندازی می‌شود‌

‌نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی صورت گرفته طی یک سال آینده خرید و نصب دستگاه ام‌ آر‌ آی در شهربابک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال انجام می‌شود‌.

دستگاه ام ‌آر ‌آی در شهربابک راه‌اندازی می‌شود‌

سردار حسین فتاحی‌ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان اظهار داشت: ‌در بخش بهداشت و درمان حدود یک میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت ملی صنایع مس برای کمک به بیمارستان مصوب شده‌ که 400 میلیون آن هزینه شده است.

وی عنوان کرد: همچنین هزینه خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن در هفته گذشته به تصویب هیئت مدیره شرکت صنایع مس رسیده و با رایزنی صورت گرفته‌ برای سال 93 خرید و نصب دستگاه ام‌آر‌ای برای شهربابک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال هزینه انجام می‌شود‌. 

فتاحی در زمینه ساخت بیمارستان جدید شهربابک ابراز داشت:‌ ساخت بیمارستان جدید با توجه به اینکه زمین و محل احداث، طرح و نقشه آن موجود نبوده ‌این موضوع ‌از ردیف مصوبات دولت ‌خارج شده‌ بود‌ و به تجهیز بیمارستان ولی‌عصر (عج) تبدیل شد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های مستمر و مشخص کردن زمین مورد نظر برای دانشگاه علوم پزشکی به مساحت 4 هکتار از سوی منابع طبیعی قرار است دانشکده پزشکی و بیمارستان که سند آن به زودی تهیه می‌شود، ساخت آن از اعتبارات سال 93 تامین ‌شود.

فتاحی گفت: ‌احداث جاده شهربابک ـ رفسنجان مد‌نظر ما بوده است که با توجه به اعمال ماده 215 از سوی دولت آن را طرح جدید دانسته و در سال 92 قبول نکردند، اما با رایزنی انجام شده در سال ‌93 در ردیف طرح‌ها قرار داده و برای آن بودجه اختصاص داده شد.

وی افزود: ‌همچنین در مورد محور ‌شهربابک به رباط‌ و شهرستان خاتم پیگیری مستمر انجام شده و به وزیر راه تذکر و با طرح سئوال از وزیر برای آغاز مجدد در احداث این مسیر که بسیار ضروری است، اقدام می‌شود، همچنین جاده رباط‌ ـ‌ خَبر نیز از محل اعتبارات شهرستانی سه تا پنج کیلومتر آن سال جاری اجرا می‌شود. 

فتاحی تصریح کرد: همچنین به زودی با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان از سوی مس به خواست مهم مردم در بهسازی جاده شهربابک به ایستگاه راه‌آهن خاتون‌آباد انجام می‌شود‌. 

انتهای پیام/80023/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول