اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

از بیم بهار عربی صورت می‌گیرد

افزایش 10 درصدی حقوق؛ اولین تصمیم امیر جدید قطر

در سایه بهار عربی در منطقه خاورمیانه و هراس حکام عرب از رسیدن نسیم آن به کشورهایشان، برخی منابع خبری گزارش دادند که اولین تصمیم امیر جدید قطر درپی قبضه قدرت در این کشور، افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان خواهد بود.

افزایش 10 درصدی حقوق؛ اولین تصمیم امیر جدید قطر

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی "سی.ان.ان" آمریکا به نقل از یک منبع آگاه گفت: اولین تصمیم تمیم بن حمد آل ثانی امیر جدید قطر افزایش 10 درصد حقوق قطری ها خواهد بود.

این منبع تاکید کرد: این افزایش حقوق در سخنرانی چهارشنبه امیر جدید قطر مطرح خواهد شد و به منزله سرآغاز مرحله جدیدی در حکومتی جوان خواهد بود که پیش بینی می شود به افراد متخصص و کاردان تکیه کند.

شایان ذکر است آخرین افزایش حقوق در قطر به سپتامبر سال 2011 میلادی با آغاز بهار عربی باز می گردد که براساس آن حقوق کارمندان غیرنظامی و بازنشسته ها به میزان 60 درصد و حقوق نظامیان و بازنشسته های نظامی به میزان 120 درصد افزایش یافت و هزینه ای بالغ بر 825 میلیون دلار سالانه به بودجه این کشور تحمیل کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول