اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیر گلپایگانی

دستگاه MRI به درمانگاه خیریه تخصصی آیت‌الله گلپایگانی گوگد اهدا شد

در سالروز خجسته میلاد با برکت امام زمان(عج) و به همت خیر گلپایگانی دستگاه MRI به درمانگاه خیریه تخصصی آیت‌الله گلپایگانی گوگد اهدا شد.

دستگاه MRI به درمانگاه خیریه تخصصی آیت‌الله گلپایگانی گوگد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، همزمان با سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام عصر(عج) خیر گلپایگانی دستگاه MRI را به درمانگاه خیریه تخصصی آیت‌الله گلپایگانی گوگد اهدا کرد.

حاج حسین معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: دستگاه MRI ساخت شرکت SIEMENS آلمان است و به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان از کشور مبدأ خریداری شده است.

وی در ادامه بر نیاز مبرم شهرستان به دستگاه MRI اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان گلپایگان برای انجام MRI باید به شهرهای دیگر مراجعه می‌کردند و کمبود این دستگاه به شدت در شهرستان محسوس بود، بنابراین صرفاً برای برطرف شدن نیاز نیازمندان و بیماران این دستگاه خریداری شده است.

خیر والامقام گلپایگانی که در کارنامه درخشان خیراندیشی و نیکوکاری خود در بخش بهداشت و درمان اهدای دستگاه‌های سی‌اتی اسکن، CCU، ICU ، ماماگرافی، اکوی قلب، سونوگرافی و دهه کار عام المنفعه دیگر را دارد، اظهار کرد: همه سرمایه و دارایی خود را وقف مردم کرده‌ام و امیدوارم سایر نیکوکاران هم در راستای رشد و پیشرفت شهرستان تلاش کنند.

وی یادآور شد: مسئولان کشوری و استانی کمال همکاری را با خرید و ارسال دستگاه MRI داشته‌اند.

معینی خواستار حضور پزشکان گلپایگانی در شهرستان گلپایگان شد و تاکید کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و درمانگاه تخصصی خیریه آیت الله گلپایگانی فراهم شده و انتظار می‌رود پزشکان گلپایگانی که در سایر شهرهای کشور به فعالیت مشغول هستند، برای درمان نیازمندان به این شهرستان مراجعه کنند و دین خود را به مردم ادا کنند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا 45 روز آینده دستگاه MRI در درمانگاه خیریه آیت الله گلپایگانی گوگد راه اندازی شود و پزشک متخصص این رشته هم مشخص شده و دیگر نیازی به مراجعه بیماران برای انجام MRI به شهرهای دیگر نیست.

به گزارش فارس، درمانگاه خیریه آیت الله گلپایگانی گوگد به دستور حضرت آیت الله گلپایگانی (ره) در سال 1370 کلنگ زنی شده و در حال حاضر به صورت هیات امنای اداره می‌شود.

زیر بنای این درمانگاه 11 هزار متر مربع است و از ساعت 8 صبح تا 22 شب آماده پذیرش بیماران می‌باشد و در حال حاضر بخش‌های ارتوپدی، اطفال، گوش و حلق و بینی، چشم در این درمانگاه فعال است.

انتهای پیام/63014/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول