اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

دوره تکمیلی تربیت مربی فن خطابه برگزار می‌شود

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دوره‌ تکمیلی تربیت مربی فن خطابه از سوی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در استان‌های مختلف به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

دوره تکمیلی تربیت مربی فن خطابه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی دوره تربیت مربی فن خطابه به منظور ارتقاء سطح علمی مهارتی طلاب در زمینه تبلیغ و با هدف تامین مربیان کارآمد در این عرصه برای تدریس و تمرین فنون خطابه در مدارس علمیه خواهران در سال‌های 88، 89 و91 برگزار شده است، افزود: با توجه به اینکه مربیان مدارس علمیه دوره نظری و بخش غیرحضوری دوره تکمیلی را گذرانده‌اند، امسال بخش حضوری دوره تکمیلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش غیرحضوری یک حلقه لوح فشرده روش سخنرانی در اختیار مربیان قرار می‌گیرد که آنان پس از فراگیری محتوای لوح فشرده، یک سخنرانی بر اساس فنون ارائه شده ، انجام می‌دهند و یک حلقه از سی دی ضبط شده آن را به منظور ارزیابی به معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارسال می‌کنند که پس از بررسی و ارزیابی  از افرادی که موفق به احراز امتیاز لازم شوند به منظور حضور در دوره تکمیلی دعوت به عمل می‌آید.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه مدت زمان دوره تکمیلی سه روز است، اضافه کرد: در طول دوره مربیان ضمن آموزش روش‌ها و فنون سخنرانی با شیوه‌های فیش‌برداری تبلیغی نیز آشنا می‌شوند.

وی گفت‌: مرحله حضوری دوره تکمیلی تربیت مربی فن خطابه به صورت کارورزی و کارگاهی و با حضور اساتید و کارشناسان مربوطه که از سوی معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور به مراکز استان‌ها اعزام می‌شوند برگزار می‌شود.

صانعی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها پس از کسب امتیاز لازم در امتحانات تئوری و عملی به عنوان اساتید فن خطابه به معاونت آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران معرفی می‌شوند.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: تاکنون بخش حضوری دوره تکمیلی فن خطابه به میزبانی استان‌های همدان، کرمانشاه، فارس و مازندران برگزار شده است که در آن مربیان استان‌های همجوار نیز شرکت کرده‌اند.

وی افزود: این دوره‌ها برای مربیان استان‌های همدان، قم، البرز، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، لرستان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، گیلان و فارس برگزار شده است و برای سایر استان‌ها نیز با توجه به جدول زمان‌بندی شده متعاقبا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول