اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سکوت رسانه‌ای و بی خبری

پدر نادرترین شهید جهان در بستر بیماری

برادر شهید طاهرزاده گفت: پدر شهید محمدتقی طاهرزاده که 18 سال از فرزندش مراقبت و نگهداری کرد، یک عمل جراحی بر ناحیه گردن و کمر انجام داد که به دلیل مشکلات تنفسی و گوارشی از سطح هوشیاری کمی برخوردار است.

پدر نادرترین شهید جهان در بستر بیماری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زیر هیاهوهای شهر و در حاشیه اخبارهای داغ و ضد و نقیض بعد از انتخابات، پیکر رمق رفته پیرمردی آشنا روی تخت نیمه جان بیمارستان چشم به راه است.

گهگاهی نمی از اشک پهنای صورتش را خیس می‎کند، نوای سوزناک اشک‎هایش با قطرات سرمی که در رگ‎هایش جاری می‌شود، نت ایثار را در سمفونی عشق می‎نوازد، گویی بر خاطرات سال‎های نه چندان دور خود زوم کرده است و یک به یک آنها را از کنتراست ذهنش می‎گذراند و مرور می‎کند.

پدر به چه می‎اندیشد به 18 سال ایثار و فداکاری، به 18 سال عشق بازی، به شب‎ها و روزهای سخت محمدتقی.

روح استوار در جسم فروریخته پدر حکایت از معراج عشق دارد، حکایت از پیکار دلیرانه برای رساندن فرزند از فرش به عرش، پدر با سال‎های پاییزی سرکرده است تا اردیبهشت عشق با نگاه محمد تقی پیوند خورد.

سال‎های رنج و سختی پدر در پرستاری از محمدتقی لحظه‎ای از اراده و عزم و علاقه‎اش نکاست، اما چند سالی است که دوری از فرزند کمرش را خم کرده و به درد دوری مبتلایش ساخته است.

اینک در دالان‎های تودرتو این شفاخانه رد پای روح بلند محمدتقی دردهای پدر را تسکین می‎دهد، گاهی نسیمی از کنار پنجره موهای پدر را نوازش می‎کند و کبوتر کنار پنجره با نگاهی نگران موج نگاهش را بر ضربان قلب پدر تنظیم می‎کند.

تکرار می‎شود، ملودی عشق، سر کرده‌ام با یک دهه پاییز دور از تو، با روزهای سرد و دردانگیز دور از تو، اردیبهشت از چشم‌هایم شرم خواهد کرد مرداد هم، آذر و بهمن نیز دور از تو، در صفحه‌های خسته تقویم می‌میرند، مثل من از غصه‌ات لبریز دور از تو....

آری این غم نامه‎ای بود از هوشنگ طاهرزاده، پدر نادرترین شهید جهان که 18 سال در کما به سر برد و سال 84 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر بزرگوار این شهید پس از 18سال‎ پرستاری به دلیل رنج و مرارتی که متحمل شد، اینک در سکوت رسانه‎ای در بستر بیماری است.

علی طاهرزاده، برادر شهید محمد تقی طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد وضعیت جسمانی پدر اظهار کرد: پدر شهید در 18 سال پرستاری از محمدتقی، دچار مشکلاتی در کمر و گردن خود شد که پس از شهادت محمد تقی اوج یافت و حاد شد.

وی افزود: در سال 85 چند عمل در ناحیه گردن و کمر ایشان انجام شد که به علت مشاهده توده‎ای در گردن، ایشان به طور کامل فلج شدند و تا سال گذشته در این وضعیت به سر می‎بردند.

برادر شهید محمدتقی طاهرزاده در ادامه گفت: ایشان هفته گذشته عملی را در ناحیه گردن و کمر انجام دادند که به دلیل مشکلات تفسی بعد از عمل هنوز به هوش نیامده اند و هوشیاریشان کم است.

وی گفت: مشکلات تنفسی و گوارشی در حال حاضر مهم‌ترین دلیل عدم هوشیاری ایشان است.

طاهرزاده ادامه داد: به دلیل برگزاری انتخابات، هنوز هیچ یک از مسئولان به عیادت وی نیامده‎اند.

انتهای پیام/63019/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول