اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

تعرفه بیمه ساختمان‏های روستایی مورد اعتراض روستاییان است

معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه گفت: تعرفه اعلام شده در مورد بیمه ساختمان‏های روستایی مورد اعتراض روستاییان است.

تعرفه بیمه ساختمان‏های روستایی مورد اعتراض روستاییان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، هوشنگ نیکزاد اظهار کرد: ارزیابی میزان خسارت‏های وارده از سوی کارشناسان در زلزله اخیر فیروزکوه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: این زمین‏لرزه خسارت‏های آن‏چنانی به دنبال نداشته؛ اما در اثر لرزش به بافت‏های قدیمی روستایی آسیب‏هایی وارد شده است.‏

معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه افزود: تسهیلات 125 میلیون ریالی برای مقاوم‏سازی منازل روستایی پاسخگوی هزینه‏های عمرانی نیست و از طرفی روستاییان از درجه ریسک‏پذیری لازم برای دریافت چنین تسهیلاتی بهره‏مند نیستند.

وی بیان کرد: انتظار می‏رود مسئولان فرادستی تصمیم‏ها و اقدام‏های لازم را برای افزایش میزان تسهیلات داشته باشند تا روستاییان استقبال بیشتری از این خدمات کنند.

نیکزاد با اشاره به اینکه همواره ردیف‏های خاصی در بحث مدیریت بحران وجود دارد، ادامه داد: در بخش اعطای یارانه و کمک‏های بلاعوض نیز انتظار می‏رود تا مسئولان بنیاد مسکن و سایر دستگاه‏های متولی اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه ادامه داد: در صورت افزایش میزان تسهیلات، می‏توان مجوز رایگان ساخت بناها را از طریق بخشداری‏ها و دهیاری‏ها به مردم اعطا کرد.

نیکزاد بیان کرد: تعرفه اعلام شده در مورد بیمه ساختمان‏های روستایی نیز مورد اعتراض روستاییان است و انتظار تخفیف یا معافیت‏های مالیاتی در این خصوص دارند.

زلزله 9/3 ریشتری روز جمعه هفته گذشته، علاوه بر فیروزکوه برخی روستاهای بخش ارجمند و روستای طارس از بخش مرکزی شهرستان را لرزاند.

انتهای پیام/67009/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول