اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری قم:

مدیریت شهری قم توفیق خوبی در کسب رضایتمندی عمومی داشت

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: در نیمه شعبان امسال مدیریت شهری قم توانست توفیقات خوبی در زمینه کسب رضایتمندی عمومی شهروندان و زائران کسب کند.

مدیریت شهری قم توفیق خوبی در کسب رضایتمندی عمومی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه از ماه‌ها قبل آسیب‌شناسی ارائه خدمات به ویژه در نیمه شعبان توسط شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت اظهار کرد: کمیته‌های مربوطه نواقص خدمت‌رسانی در سال‌های گذشته را به دقت مورد ارزیابی قرار دادند و اقدامات اصلاحی در مورد آنها صورت گرفت ضمن اینکه در راستای بهبود نقاط قوت هم تلاش شد.

وی افزود: امسال هم طبق روال گذشته فرم‌های نظرسنجی در میان زائران و مسافران به ویژه در پارکسوارها توزیع شد و اطلاعات به دست آمده از آنها هم‌اکنون در حال استخراج است اما نتایج اولیه حاکی از رضایت شهروندان از ارائه خدمات مطلوب شهرداری قم در این ایام است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه به اعتقاد ما شأن زائران و شهروندان قم بیشتر از خدمات موجود است خاطرنشان کرد: با این حال مجموعه مدیریت شهری قم حسب دستور شهردار قم تمام امکانات و نیروی انسانی خود را بسیج کرده است تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.

وی ادامه داد: فعالیت شبانه روزی تمام نیروهای شهرداری در راستای جلب رضایتمندی عمومی است و در این بین به همکاری و مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها نیازمندیم و مدیریت شهری قم هم توانسته است با همگرایی و هم‌افزایی به توفیقات خوبی در این زمینه دست یابد.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: درصدد هستیم با در نظر گرفتن دو رویکرد مردمداری و انجام تمام امور منطبق بر اصول علمی، اقدامات مناسبی در زمینه افزایش سرانه ایمنی و فضای سبز قم داشته باشیم تا سیما و منظر شهری قم ارتقا یافته و شهری ایمن و منطبق بر استانداردهای بین‌المللی از قم بسازیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از انجام برخی امور رفاهی برای نخستین بار در نیمه شعبان امسال توسط شهرداری قم خبر داد و افزود: مبلمان کردن سایبان‌های موجود در اماکن مختلف، نصب تابلوهای راهنمای مسافران در پارک‌سوارها و مبادی ورودی و خروجی و ... همه در راستای تحقق این هدف صورت گرفتند که ارائه خدمات متناسب با نیازهای زائران باشد.

انتهای پیام/2258/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول