اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با تاکید بر دور بودن اردوگاه‌های فلسطینی از حوادث لبنان

مشعل: هدف ما مبارزه با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادسازی فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر دور بودن اردوگاه‌های فلسطینی از حوادث لبنان و عدم دخالت در آن تاکید کرد که هدف ما مبارزه با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادسازی فلسطین است.

مشعل: هدف ما مبارزه با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادسازی فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس، «خالد مشعل» از تمامی اعضای حماس، گروه‌ها و جریان‌های اسلامی و ملی و تمامی کسانی که در تلاش بودند تا اردوگاه های فلسطینی را از حوادث اخیر شهر صیدا دور نگه دارند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با «علی برکه» نماینده جنبش حماس در لبنان اجماع و توافق فلسطینیان بر حفظ امنیت و ثبات اردوگاه های فلسطینی در این کشور و همکاری و هماهنگی گروه های فلسطینی حاضر در اردوگاه عین حلوه و دیگر اردوگاه های فلسطینی با طرف های لبنانی را که موجب شد پای فلسطینیان به بحران های سیاسی و امنیتی این کشور باز نشود، ستود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مشعل ضمن تاکید بر ضرورت پایبندی تمامی طرف‌ها به ثبات و امنیت لبنان، تصریح کرد که هدف فلسطینیان مبارزه با دشمن صهیونیستی تا زمان آزاد سازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول