اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با وجود حمایت‌های گذشته صورت می‌گیرد

تلاش ۱۴ مارس برای اعلام برائت از احمد الاسیر

جریان ۱۴ مارس با وجود حمایت‌های گذشته خود از جریان احمد الاسیر، برای شریک نشدن در اقدامات تروریستی این گروه به سرعت از اقدامات روزهای اخیر آنها اعلام برائت کرد.

تلاش ۱۴ مارس برای اعلام برائت از احمد الاسیر

به گزارش فارس، جریان المستقبل لبنان که در ابتدای بروز پدیده احمد الاسیر در صیدا به علت همخوانی مواضع این جریان با خود در دشمنی با حزب الله لبنان بی‌طرفی علنی و حمایت پنهانی از الاسیر و هوادارانش را در دستور کار خود قرار داده بود، با روشن شدن ابعاد تروریستی این گروهک سلفی و تکفیری به دنبال برائت از این گروه برآمده تا بدنامی آنها را از دامن خود پاک کند.

در این راستا روزنامه الجمهوریه نوشت که سعد الحریری کانال‌های تماس خود را با فرماندهی ارتش در این دو روز باز نگه داشته بود، وی حمله این عناصر به ارتش را محکوم کرده و کشته شدن عناصر ارتش را به فرماندهان آن تسلیت گفت.

حریری از جان قهوه چی فرمانده ارتش خواست تا تمامی اقدامات لازم را برای جلوگیری از فتنه در لبنان و افزایش سلطه دولت انجام دهد.

فواد سنیوره رئیس فراکسیون المستقبل در پارلمان لبنان نیز در گفت‌وگو با روزنامه اللواء لبنان بر ادامه حساب کردن بر روی دولت و ارتش برای حفظ امنیت داخلی تاکید کرده و گفت که جریان متبوع وی همواره مخالف تحرکات الاسیر بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول