اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهرستان مرند برگزار شد

نخستین هفته لیگ وزنه‌برداری زیر 20 سال آذربایجان‌شرقی

نخستین هفته لیگ وزنه‌برداری زیر 20 سال آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته جوان به میزبانی شهرستان مرند برگزار شد و تیم تبریز با 322 امتیاز قهرمان شد و میانه در رده دوم ایستاد.

نخستین هفته لیگ وزنه‌برداری زیر 20 سال آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، نخستین هفته لیگ وزنه‌برداری زیر 20 سال آذربایجان‌شرقی با حضور تیم‌های تبریز، مراغه، میانه و مرند در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد و پس از تیم تبریز، تیم میانه با 313 امتیاز و مراغه با 305 امتیاز دوم و سوم شدند.

در بخش رقابت‌های انفرادی در رده سنی نونهالان در اوزان 28، 32، 36، 41، 46، 52، 60 و +60 کیلو عرفان مرادی از مراغه، محسن عیدی از مرند، میرعلی پورسید مهدی از مرند، یوسف عبدلی از مرند، علی وعیدی از مراغه، اشکان رضاپور از تبریز، عرفان نجفی از تبریز و ابراهیم عباسی از تبریز قهرمان شدند.

در رده سنی نوجوانان در وزن 50 میثم معنوی از مراغه، در وزن 56 جلال معصومی از مراغه، در وزن 62 سعید ناصری از میانه، در وزن 69 رامین عبدالهی از میانه، در وزن 77 فرید صالحی، در وزن 85 آرمان آشنائیان از مراغه، در وزن 94 اکبر طهماسبی از تبریز و در وزن 94 + پوریا اسکندری از تبریز بر روی سکو رفتند.

و در رده سنی جوانان در وزن 56 کیلو علی سبحانی از میانه، در وزن 62 کیلو ابوالفضل ملاکی از تبریز، در وزن 85 کیلو محمدرضا عبدی‌زاده از تبریز، در وزن 94 کیلو مهدی خواجه قیاسی از میانه، در وزن 105 کیلو علیرضا کبیری از میانه و در وزن 105+ کیلو فرزاد زارعان از تبریز قهرمان شدند. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول