اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت می‌گیرد

تولید و پخش 120 هزار تن آسفالت در زنجان

شهردار زنجان گفت: تولید و پخش 120 هزار تن آسفالت از برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری است.

تولید و پخش 120 هزار تن آسفالت در زنجان

حبیب یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر زنجان را جزو اولویت‌های کاری شهرداری دانست و اظهار کرد: در سال‌جاری پروژه‌های مهم زنجان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه تقاطع غیر همسطح سیدالشهدا (ع) را جزو یکی از پروژه مهم شهر زنجان دانست و تصریح کرد: تاکنون این پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار زنجان با بیان اینکه عملیات عمرانی بیش از 9 جبهه کاری در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: امید است پروژه‌ها در موعد مقرر وعده داده شده به همشهریان به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی توجه ویژه به وضعیت آسفالت معابر شهر را از برنامه‌های شهرداری زنجان دانست و اظهار کرد: تولید و پخش 120 هزار تن آسفالت از برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری محسوب می‌شود.

یگانه با بیان اینکه 22 هزار تن تولید و پخش آسفالت در سطح معابر شهر در حال انجام است، گفت: این مقدار آسفالت توسط 30 اکیپ نیرو در سطح مناطق سه‌گانه زنجان انجام می‌شود.

وی احداث بلوار شهید شهریاری به طول بیش از 1.2 کیلومتر در حد فاصل بین گلشهر کاظمیه تا اراضی شمالی بسیجیان را از برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد و افزود: تولید و اجرای جدول در سطح شهر و توجه جدی به بحث پیاده‌روسازی با رویکرد حرکت معلولین از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه پروژه سبزه‌میدان به عنوان یکی از طرح‌های مهم و بزرگترین پروژه مداخله در مرکز شهر زنجان مطرح است، ادامه داد:‌ در روزهای آینده نخستین قسمت پروژه و واحدهای تجاری که به مرحله بهره‌برداری رسیده، افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه با توافق و تفاهم صورت گرفته بحث تونل سبزه‌میدان و احداث پارکینگ طبقاتی طرح سبزه‌میدان طی ماه‌های آتی انجام می‌شود، گفت: توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در رویکرد بودجه شهرداری زنجان قرار دارد.

یگانه با بیان اینکه امروز مردم شهرداری را به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار در سطح شهر می‌شناسند، اظهار کرد: شهرداری در همه برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش‌آفرینی و برنامه‌های خاصی در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه احداث 10 پارک محلی در دستور کار شهرداری زنجان قرار دارد، افزود: در روزهای آینده دو پارک محله‌ای در بلوار اشراق بهارستان و شهرک کارمندان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول