اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پایان نشست امنیتی در بعبدا/ حمایت از ارتش برای مقابله با قانون شکنان

رئیس‌جمهور لبنان در نشست امنیتی امروز در کاخ بعبدا بر ضرورت پاسخ قاطعانه به حمله متجاوزان به ارتش این کشور تاکید کرد.

پایان نشست امنیتی در بعبدا/ حمایت از ارتش برای مقابله با قانون شکنان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، نشست امنیتی امروز دوشنبه در کاخ ریاست جمهوری لبنان بعبدا بر ضرورت ادامه عملیات ارتش در همراهی با نیروهای نظامی و امنیتی تا سرکوب همه عناصر مسلح و بازداشت متجاوزان به ارتش تاکید کرد.

بر اساس بیانیه کاخ بعبدا، در این نشست از فرماندهان ارتش لبنان خواسته شد اقدامات لازم برای پاکسازی غیرنظامیان از منطقه عملیات نظامی به منظور حفظ جان آنان و تسهیل در روند عملیات نظامی انجام دهند.

در این نشست جان قهوه چی فرمانده ارتش لبنان و دستگاه های امنیتی روند عملیات نظامی نیروهای ارتش پس از حمله دیروز به پست ایست و بازرسی ارتش را تشریح کردند که به کشته و زخمی شدن چند نظامی منجر شد.

این در حالی است که پایگاه خبری المنار اعلام کرد که شمار قربانیان ارتش لبنان در درگیری با افراد مسلح وابسته به احمد الاسیر ،شیخ فتنه گر سلفی ها در صیدا، در منطقه عبرا در حومه شهر صیدا به ۱۵ نفر رسید.

نیروهای ارتش لبنان همچنین امروز دوشنبه توانستند وارد مناطقی در منطقه التعمیر عین الحلوه شوند که افراد وابسته به احمد الاسیر در لبنان آنجا را اشغال کرده بودند.

پایگاه خبری المنار نیز در خبری فوری اعلام کرد دادگاهی در لبنان فرمان تحت پیگرد قرار گرفتن احمد الاسیر شیخ فتنه و 123 نفر از هواداران وی از جمله برادرش را صادر کرد.

ارتش لبنان از روز گذشته با افراد مسلح وابسته به الاسیر در شهر جنوبی صیدا و مناطق اطراف آن درگیری شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول