اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افزایش تعداد چادرهای معترضان در مقابل استانداری اسماعیلیه مصر

تعداد معترضان به تعیین استاندار جدید استان الاسماعیلیه مصر بیشتر شده و معترضان چادرهای زیادی را در مقابل استانداری برپا کرده‌اند.

افزایش تعداد چادرهای معترضان در مقابل استانداری اسماعیلیه مصر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های خبری مصر، تعداد زیادی از معترضان با برپایی چادرهایی در مقابل ساختمان استانداری اسماعیلیه در اعتراض به تعیین مهندس «حسن رفاعی» از سوی «محمد مرسی» به عنوان استاندار جدید، تحصن کرده‌اند.

بر اساس این گزارش تعداد چادرهای معترضین به چهار چادر رسیده و شمار  معترضان نیز افزایش یافته است و این معترضان تصمیم دارند تحصن خود را تا یک هفته دیگر تا زمان برگزاری تظاهرات 30 ژوئن(9 تیر) ادامه دهند.

بر پایه این گزارش استاندار جدید اسماعیلیه که دو روز پیش فعالیت خود را آغاز کرده بود، در نتیجه این اعتراضات مجبور شد محل کار خود را به منزلش در محله ارض الجمعیات منتقل کند.

مرسی هفته گذشته طی فرمانی 17 استاندار جدید را که هفت نفر از آنها از اعضای جماعت اخوان‌المسلمین هستند، منصوب کرد که همین امر اعتراضات مردمی و برخی از گروه‌ها را به دنبال داشت و از چند روز پیش تعدادی از استان‌های مصر از جمله الاقصر، الدقهلیه و اسماعیلیه شاهد تظاهرات مردمی است.

در استان توریستی الاقصر نیز اعتراضات مردمی به تعیین «عادل الخیاط» که از اعضای جماعت اسلامی است، باعث شد وی از سمتش استعفا دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول