اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام:

اعتبارات مصوب سال جدید به اوقاف ایلام ابلاغ نشده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: تاکنون اعتبارات مصوب سال جدید به اوقاف و امور خیریه استان ایلام ابلاغ نشده است.

اعتبارات مصوب سال جدید به اوقاف ایلام ابلاغ نشده است

حجت‌الاسلام محمد کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اعتبارات استانی مربوط به این دستگاه اجرایی تاکنون ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: به محض اختصاص و ابلاغ اعتبارات استانی تمهیدات لازم برای احداث و مرمت و نوسازی مساجد استان ایلام اندیشیده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تصریح کرد: البته باید در ساخت و احداث مسجد مردم و اهالی هر محله تلاش کنند تا از طریق مختلف مسجد مورد نیاز احداث شود و این دستگاه امکانات و اعتبارات مورد نیاز را تأمین خواهد کرد.

کاروند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به درخواست‌ها و مطالبات مردمی اعتبارات ویژه‌ای به این دستگاه اختصاص یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در غیر این‌صورت پاسخ به مطالبات مردم قدری سخت خواهد شد که انتظار است مسئولان امر در این راستا عنایت ویژه‌ای به استان ایلام داشته باشند.

وی ادامه داد: ساخت مسجد هم بدون همکاری و مساعدت مردم میسر نبوده و دولت به تنهایی نمی‌تواند با محدودیت‌های اعتباری در این راستا تلاش کند و هر زمینی که مردم وقف کردند را به مسجد تبدیل کند چون اعتبارات دولتی کفایت نمی‌کند.

این مسئول عنوان کرد: در عین حال در هر محلی که مردم درخواست داشته که مسجدی احداث شود اداره اوقاف و امور خیریه در این راستا اهتمام ورزیده است.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول