اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه سمنان:

مردم رضایت خود را از نظام و اسلام با حضور حداکثری در انتخابات اعلام کردند

استاد حوزه علمیه سمنان گفت: مردم ایران اسلامی، رضایت خود را از نظام و اسلام با حضور حداکثری در انتخابات اعلام کردند.

مردم رضایت خود را از نظام و اسلام با حضور حداکثری در انتخابات اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین احمدی عصر امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه سمنان در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: وظیفه ما در این برهه نگه داشتن این نعمت در وجود خود و بین مومنان و همچنین پاسداری و حراست از آن است.

وی افزود: در زمان پیامبر اسلام(ص) هنگامی که حضرت علی (ع) در غدیر خم به عنوان جانشین و ولی مسلمین توسط ایشان انتخاب شد، این عمل پیامبر(ص) باعث ناامیدی دشمنان و کفار شد.

استاد حوزه علمیه سمنان بیان کرد: ملت ایران نباید با خلق این حماسه مهم سیاسی به خود مغرور شود، زیرا این کار باعث می‌شود که به خودمان ضربه بزنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: اعتدال یعنی میانه‏رو بودن و بر اساس این تعریف، انسان باید در زندگی از افراط و تفریط جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: اعتدال را باید در عبادت، سیاست، اقتصاد، اخلاق و اعتقادات نیز رعایت کرد؛ زیرا داشتن اعتدال یکی از علائم ایمان به شمار می‌آید.

استاد حوزه علمیه سمنان گفت: انسان باید تابع دستورات و احکام الهی بوده و دارای غیرت دینی باشد؛ ملت ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی این غیرت دینی را با حفظ ایران اسلامی ثابت کردند.

احمدی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی از تمام ظرفیت‌ها، استعدادها و افکار پسندیده استفاده کند تا کشور به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های جهانی نزدیک‌تر شود.

مردم بصیرتشان را به جهانیان اثبات کردند

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: مردم با حضور حماسی و حداکثری خود در انتخابات 24 خرداد ماه، بصیرتشان را به جهانیان اثبات کردند.

محمدحسن حمزه با اشاره به تحولات روز ایران و خاورمیانه اظهار کرد: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را می توان همان حماسه‌ای خواند که رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان از آن یاد کرده بودند.

وی افزود: نباید با توجه به شرایط جامعه، از حوادث مهمی که در کنار گوشمان در حال حادث شدن است، غافل شویم و مهم‏ترین آن حوادث، امروز وضع سوریه است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: نکته قابل توجه و خوشحال کننده در حوادث اخیر سوریه، توفیقات جدید ارتش این کشور و تصرفات آنها و همچنین حمایت مردم ترکیه از مردم سوریه است.

حمزه ادامه داد: اما نکته قابل تأمل، موضع دولت‏مردان ترکیه در قبال حوادث روز سوریه است که با شرکت در بازی کثیف آمریکا از جنایتکاران اسرائیلی حمایت می‌کنند.

وی آمریکا را دشمنی بی‏منطق خواند و گفت: گاه در سیاست‏مداران دنیا شاهد بیان این مطلب هستیم که با دشمنان خود در جایی و بر سر مسئله‌ای به تفاهم می‌رسند، اما متاسفانه دولت‏مردان آمریکا بارها نشان داده‌اند که قابل اعتماد نبوده و هیچ ارزشی برای حقوق بشر و برای نهادهای بین‌المللی قائل نیستند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: آمریکا از طریق کشور ترکیه برای تروریست‏های نامسلمان اسلحه می‌فرستد و در همان روز در کشوری دیگر از حقوق بشر یاد می‌کند.

حمزه گفت: مادامی که کشورهای سلطه‌گر به جای راه‌های دیپلماتیک به فکر فروش سلاح‌های خود هستند، تنها راه احقاق حقوق مسلمانان در سراسر جهان از جمله ملت فلسطین و سوریه، مقاومت است.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول