اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان:

بسیج اساتید آمادگی هرگونه همکاری با رئیس جمهور منتخب را دارد

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: بسیج اساتید آمادگی هرگونه همکاری و تعامل در راستای ارتقا و پیشرفت کشور را با رئیس جمهور منتخب مردم دارد.

بسیج اساتید آمادگی هرگونه همکاری با رئیس جمهور منتخب را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا احسان‌دوست ظهر امروز در همایش گرامیداشت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید که با حضور جمعی از اساتید و مسئولان دانشگاه‌های استان اصفهان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: سالروز شهادت مصطفی چمران و نام‌گذاری این روز به نام بسیج اساتید را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: برای افرادی چون ما که در طراز اساتید دانشگاه و با هویت بسیجی و انقلابی در سطح جامعه کار می‌کنیم و حضور داریم، آنچه که باید به عنوان الگو شناخته و معرفی شود؛ شهید مصطفی چمران با همه ابعاد و ویژگی‌هایش است.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: شهید مصطفی چمران دارای ویژگی‌ها و ابعاد وجودی بی‌نظیری است که از آن جمله می‌‌توان به درجه بالای این شهید در مدارک و مدارج علمی و تحصیلاتی در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور اشاره کرد.

وی تصریح کرد: ویژگی بعدی این شهید روحیه مبارزه‌گری با ظالم و ضداستکباری است؛ عاملی که سبب شده بود مصطفی چمران هم در دوران انقلاب ایران و هم هشت سال جنگ تحمیلی در صحنه حضور جدی پیدا کند.

احسان‌دوست اضافه کرد: به ابعاد وجودی دیگر مصطفی چمران چون زمینه اعتقادی و دینی و ایمان فوق‌العاده این شهید، تشکیلاتی بودن و سازمانی عمل کردن این شهید بزرگوار در طول اجرای برنامه‌های زندگی‌اش، سیاستمداری آن در مکان‌های مختلف تاریخی و جغرافیایی می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: زیست مردمی و خاکی بودن مرام و مشی زندگی این شهید از ویژگی‌های بارز آن است.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه گریزی هم به برنامه‌های انجام شده در بسیج اساتید استان زد و گفت: بسیج اساتید کشور در یک حرکت خودجوش در ابتدا توسط اساتید انقلابی اصفهان آغاز شد و بعد از طی مراحل اداری و قانونی توسط سازمان بسیج مستضعفان به کل کشور گسترش یافت.

وی بیان کرد: از سال 91 تاکنون بیش از 2هزار و 400 نفر از اساتید اصفهان عضو این تشکیلات شده‌اند و درحال حاضر جمعیت کل اساتید بسیجی عضو شده درسطح کشور به بیش از 30 هزار نفر رسیده است.

احسان‌دوست ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های اخیر فعالیت بسیج اساتید کمک و همکاری همه جانبه برای تحقق حماسه سیاسی 24 خردادماه در انتخابات بود.

وی در پایان اذعان داشت: بسیج اساتید استان اصفهان و کل کشور در موضع سیاسی خودشان در حیطه مسائل سیاسی بیان می‌کند که آمادگی هرگونه همکاری و تعامل در راستای ارتقای و پیشرفت کشور را با رئیس جمهور منتخب مردم دارد.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول