اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

خرد کردن قلیان‌ها زیر غلطک کافی نیست/ تشویق مغازه‌های عرضه قلیان به تغییر کاربری

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: خرد کردن قلیان‌ها زیر غلطک کافی نیست و یکی از راه‌حل‌ها این است که پروانه جدید برای مغازه‌های فروش و عرضه قلیان صادر نشود و مغازه‌هایی که مجوز فروش دارند به تغییر شغل تشویق شوند.

خرد کردن قلیان‌ها زیر غلطک کافی نیست/ تشویق مغازه‌های عرضه قلیان به تغییر کاربری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی در جلسه شورای سلامت که ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد، اظهار کرد: پرداختن به مشکل مصرف قلیان در سطح استان یک مسئله امنیتی، اتحادیه‌ای و یا صنفی نیست که بتوان آن را با یک دستور حل کرد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی، بهداشت، صنعت و تجارت و فرمانداری‌ها باید با هم حرکت کنند و هرکدام وظیفه خود را انجام دهد و آن را به عهده دیگری نگذارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه انزجار از قلیان مؤثر است، اذعان داشت: اینکه تعدادی قلیان را زیر غلتک بگذاریم و خرد کنیم همراهی مردم را با خود ندارد، اما حالت تنفر از این آلت استعمال دخانیات همراهی مردم را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه هرکدام از دستگاه‌ها در زمینه حل مسئله استفاده از قلیان وظیفه‌ای دارند، تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که همه وظایف را به عهده نیروی انتظامی بگذاریم؛ بلکه در کمیته‌ای که در این رابطه تشکیل شد، وظیفه همه دستگاه‌ها مشخص شده است.

حسینی در پایان یادآور شد: یکی از راه‌حل‌ها این است که پروانه جدید برای مغازه‌های فروش و عرضه قلیان صادر نشود و مغازه‌هایی که مجوز فروش دارند به تغییر شغل تشویق شوند.

انتهای پیام/72011/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول