اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان:

رمز ماندگاری شیعه در پیوند با اندیشه سرخ حسینی و امید سبز انتظار معنا می‌شود

مدیر دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان گفت: رمز ماندگاری شیعه در پیوند با اندیشه سرخ حسینی و امید سبز انتظار معنا می‌شود.

رمز ماندگاری شیعه در پیوند با اندیشه سرخ حسینی و امید سبز انتظار معنا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق سمنان، حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری ظهر امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) در مراسم جشن نیمه شعبان در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: هویت اساسی شیعه و رمز ماندگاری آن در طول تاریخ، در پیوند با اندیشه سرخ حسینی و امید سبز انتظار و مهدویت معنا می‌شود.

مدیر دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان بیان داشت: اعتقاد به ظهور منجی و اصلاح‌گر توانمند و بزرگ جهانی در آخرالزمان از آرمان‌های مشترک تمام ادیان و مذاهب زنده دنیا به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شیعه امتی است که پیشوای آینده جهان را شناخته، با او زندگی می‌کند و آرمان‌های جهانی حضرت را می‌داند و خود را برای ساختن دنیایی براساس وعده الهی آماده می‌کند.

قنبری با عنوان این‌که شیعه ملتی آینده دار، زنده و پویا، شجاع و با عزت و شرافتمند است اظهار داشت: ائمه معصومین (ع) چراغ تاریکی ها و امامان هدایت و پرچمداران تقوا هستند.

وی یادآور شد : حضرت مهدی (عج) انسان‏های بصیر لازم دارد و شرط اول امت بصیرت است و این بصیرت می باید در همه جهانیان ایجاد شده تا زمینه ظهور فراهم شود.

همچنین در این مراسم از برندگان مسابقه فرهنگی ولایت، مقاومت و بصیرت به اسامی علیرضا قیومی، سیدمحمد هادی اقوامی، مجید دوست‏محمدی، رحمت‏الله همتی، محمود مشکین‏قلم، وحید سهرابی، مهدی صائمی، اویس ذوالفقاریان، مهنام صفاریان و مرضیه خانی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول