اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

دولت منتخب آینده درخشانی برای مردم کشور ترسیم کند

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت منتخب باید تمام تلاش خود را برای جبران کوتاهی‌های گذشته به کار گیرد و آینده درخشانی را برای مردم ترسیم کند.

دولت منتخب آینده درخشانی برای مردم کشور ترسیم کند

مجید جلیل امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ملت ایران مردم شریف و بالیاقتی هستند باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، منابع و فرصت‌ها خدمات خوب و بی‎منتی را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: دولت جدید باید تمام تلاش خود را برای جبران کوتاهی‌های گذشته به کار گیرد و آینده درخشانی را برای مردم ترسیم کند.

جلیل با بیان اینکه دولت منتخب تولید ثروت مشروع با روش‌های مشروع را سرلوحه خود قرار دهد، تصریح کرد: با به کارگیری این روش شاهد خنثی شدن تحریم‌های غرب و ارتقای رشد و شکوفایی کشور خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایجاد عدالت و پیشرفت را نیازمند تولید و اشتغال دانست و گفت: تولید و اشتغال یک عامل و تولید ثروت عامل دیگر برای برقراری عدالت و پیشرفت است.

جلیل در مقایسه تحلیلی نظام سیاسی در اسلام با کشورهای غربی، اظهار کرد: در دموکراسی‌های روز دنیا هم قانونگذاری و هم نظارت از سوی مردم و دولت‌ها انجام می‎گیرد ولی در دموکراسی اسلامی قانون گذاری و نظارت ریشه در دین دارد.

وی افزود: در همین راستا این موهبت الهی درصد خطای انسان در قانون گذاری و نظارت را به کمترین سطح می‎رساند و سرعت پیشرفت جوامع را بیشتر خواهد کرد.

جلیل با بیان اینکه در دموکراسی اسلامی کرامت انسان‌ها بالاتر از رفاه است، تصریح کرد: این در حالی است که در دیگر دموکراسی‌ها هم کرامت انسان‌ها و هم همه ابزارها فدای رفاه جوامع و دولتمردان می‎شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در نظام اسلامی در چارچوب قانون اساسی که ملهم از دین و رهبری است، رئیس جمهور و کابینه وی را مامور اجرای قوانین می‌کنند تا علاوه ‌بر تلاش برای عدالت و پیشرفت و رفاه، سندهای بالادستی از قبیل چشم‌انداز، برنامه‌ها، قوانین و مقررات را اجرایی کند.

انتهای پیام/68004/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول