اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج)

برنامه امام منتظر از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

مدیرکانال ندای اسلام از پخش برنامه امام منتظر به مناسبت ولادت حضرت ولیعصر(عج) از این شبکه خبر داد.

برنامه امام منتظر از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام (بخش انگلیسی رادیو معارف) اظهار کرد: برنامه امام منتظر The Awaited One یکی از برنامه‌های تولیدی این ایام بوده که از ساعت 11 تا 11 و 30 دقیقه به مدت 30 دقیقه از کانال ندای اسلام پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ابتدا به موضوع امامت امام عصر (عج) در کودکی می‌پردازد و سپس شرایط سخت سیاسی اجتماعی آن دوران و دلایل غیبت صغری و کبری امام برای شنوندگان تشریح می‌شود.

مدیر کانال ندای اسلام با بیان اینکه در بخشی از برنامه نواب خاصه امام خدمت شنوندگان معرفی می‌شوند گفت: برنامه ترکیبی امام منتظر با کارشناسی حجت‌الاسلام اسامه عبد‌الغنی و دکتر راضیه بتول نجفی از کشور آمریکا و به تهیه‌کنندگی حبیبی‌راد روز دوشنبه پخش می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر کانال ندای اسلام به مناسبت سالروز نیمه شعبان گفت: برنامه حدیث روز Hadith of the Day از دیگر برنامه‌های تولیدی این کانال بوده که طاهر رضاجعفر به‌عنوان کارشناس به بیان روایتی از امام سجاد(ع) در ارتباط با موضوع انتظار فرج می‌پردازد.

حسینیان یادآور شد: در برنامه گزیده سخنان علماء Ulema’s Speech نیز ترجمه سخنان آیت‌الله وحید خراسانی در ارتباط با معنای طوبی در قرآن و ارتباط آن با حضرت ولیعصر (عج) برای شنوندگان ترجمه و پخش می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com از قسمت live به صورت زنده پخش می‌شوند و همچنین در قسمت آرشیو  Archive این برنامه‌ها پس از پخش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/78003/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول