اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت امام عصر (عج) انجام شد

تجلیل کارکنان نمونه دستگا‎ه‎های قضایی گلستان در جشن بزرگ آفتاب عدالت

به مناسبت ولادت امام عصر (عج) و بزرگداشت هفته قوه قضائیه از کارکنان نمونه دستگاه‎‎های قضایی و سازمان‎های وابسته تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل کارکنان نمونه دستگا‎ه‎های قضایی گلستان در جشن بزرگ آفتاب عدالت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس شعبه 107 دادگاه عمومی و جزایی شهرستان گرگان ظهر امروز در جشن بزرگ آفتاب عدالت در گرگان اظهار داشت: موضوع مهدویت به دلیل اهمیت و آثار مثبت آن در جهان، دشمنان زیادی پیدا کرده است.

حجت‎الاسلام ابوالحسن کلاهی یکی از مهمترین ظرفیت‎های فرهنگ مهدویت را در وحدت مسلمانان یاد کرد و بیان داشت: برخلاف تصور برخی که مهدویت را فقط مختص تفکر شیعه می‎دانند اما روایات متعدد شیعه و سنی حاکی از آن است که اعتقاد به فرهنگ مهدویت اختصاص به شیعه ندارد بلکه همه مسلمانان با تعصبات خاصی که در فرقه‎های اسلامی وجود دارد به آن اعتقاد دارند.

وی با تاکید بر اینکه وهابیت یکی از متعصب‎ترین فرقه اهل سنت است، خاطرنشان کرد: فرقه ضاله و وهابیون از مخالفان جدی مهدویت محسوب می‎شوند که با القاء باورهای غلط درصدد تفرقه‎افکنی در بین مسلمانان هستند.

هیچ کسی به جزء بدعت‎گذاران، فرهنگ مهدویت را انکار نمی‎کنند

رئیس شعبه 107 دادگاه عمومی و جزایی گرگان افزود: اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (عج) بر هر مسلمانی واجب است و هیچ کسی به جزء بدعت‎گذاران، فرهنگ مهدویت را انکار نمی‎کنند.

کلاهی با بیان اینکه نه تنها مسلمانان بلکه بسیاری از ادیان توحید الهی به ظهور منجی در آخرالزمان دارند، ابراز داشت: این اعتقاد وجود دارد وقتی که جهان از ظلم، جور و فساد پر شد شخصیتی آسمانی با ظهور خود پرچم عدالت را برافراشته می‎کند و عالم را از دست زورگویان نجات خواهد داد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: «روزها و شبها پایان نرسد تا اینکه خداوند مردی از اهل‎بیت من که نامش نام من است مبعوث کند او زمین را پر از عدل و داد کند چنانکه از ظلم و ستم پر شده باشد».

با ظهور حجت حق، جهان مملو از عدالت می‎شود

رئیس شعبه 107 دادگاه عمومی و جزایی گرگان با بیان اینکه با ظهور حضرت حجت حق، جهان مملو از عدالت می‎شود، اظهار داشت: البته این به معنای آن نیست که دست روی دست بگذاریم و هیچ اقدام اصلاح‎گرایانه‎ای در جامعه انجام ندهیم بلکه باید زمینه را برای ظهور عدالت و امنیت واقعی مهیا کنیم.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول