اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

29 واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 29 واحد تولیدی با اشتغالزایی 326 نفر در استان راه‌اندازی شود.

29 واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان، اظهار کرد: در سال گذشته 19 نمایشگاه در قالب حدود 700 غرفه در بخش‌های مختلف اقلام مورد نیاز مردم را عرضه کردند.

وی از اختصاص 7 میلیارد تومان تسهیلات به 720 واحد صنفی این استان خبر داد و گفت: همچنین برای شفافیت و سلامت بازار نیز باید همه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به کارت‌خوان و صندوق مکانیزه مجهز شدند.

کرمی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 29 واحد تولیدی با اشتغالزایی 326 نفر و سرمایه 31 میلیارد و 500 میلیون تومانی در استان راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه از پیشرفت 80 درصدی احداث شرکت آب معدنی زاگرس بختیاری خبر داد و گفت: نصب ماشین‌آلات این شرکت آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این کارخانه در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: تسطیح و خاکبرداری، نصب کامل سوله، احداث منبع ذخیره آب، نصب تیرهای شبکه تامین آب به طول سه کیلومتر از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای احداث این شرکت است.

کرمی ادامه داد: حفر چاهک برداشت آب، اجرای خط انتقال آب به طول 1200متر، خرید انشعاب برق، انجام فنداسیون اداری و آزمایشگاه، حصارکشی و آبگیری منبع و تاسیسات داخلی و گرمایشی از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول